וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ חשפה שיניים

האלופה נשארה עם מאזן מושלם אחרי שהביסה 24:36 את נס ציונה בחוץ. מכבי ראשל"צ מחצה את עירוני פ"ת 21:38. רמה"ש - אס"א ת"א 29:24

אחרי שבועיים של פגרת נבחרת, ליגת הכדוריד חזרה הערב (שישי) לפעילות עם משחקי המחזור השישי. המשחק המרכזי הפגיש בין האלופה ומובילת הטבלה, הפועל ראשון לציון, לבין השנייה בטבלה א.כ נס ציונה, אבל מאבק אמיתי לא היה שם והאורחים מראשון לציון הביסו את היריבה 24:36.

נס ציונה פתחה היטב ועלתה ליתרון 4:6, אבל אז האדומים התעוררו וריצת 2:6 העבירה את היתרון אליהם. שחקניו של רן קנון לא הצליחו למחוק את הפיגור, וראשון לציון הוליכה 11:15 במחצית. פתיחת המחצית השנייה היתה אדומה לחלוטין, וראשון לציון עלתה ל-16:25. בשלב הזה נס ציונה התפרקה, גיל יעקב הבקיע שמונה שערים ועם 20 איבודי כדור לא היה לנס ציונה סיכוי אילו לצמק. בסיום, כאמור, הביסה ראשון לציון 24:36 את נס ציונה.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא היינו מספיק דינמיים, יש עוד הרבה מה לשפר. זו תחילת הדרך, ולדעתי התוצאה קצת מרמה כי היו לנו הרבה עליות וירידות". מאמן נס ציונה, רן קנון: "היינו מאוד נאיבים גם בהגנה וגם בהתקפה. צריך להרים את הראש ולהמשיך לעבוד".

סגנית האלופה, מכבי ראשון לציון, אירחה בביתה את עירוני פתח תקוה והביסה אותה 21:38. כבר למן הפתיחה המארחים שלטו ברסן המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי, שהפך את המחצית השנייה לגארבג' טיים.

מכבי תל אביב פגשה בהדר יוסף את מכבי חולון, והזיעה לא מעט עד שניצחה אותה 27:33. אחרי פתיחה שקולה מכבי פתחה יתרון קטן, שצמח לדו ספרתי במחצית השנייה. החולונים הצילחו לצמק, אך לא יותר מזה.

שאר המשחקים:

א.ס רמת השרון - אס"א תל אביב 29:24

בני הרצליה - א.ס סביון 30:35

מכבי קריית מוצקין - הפועל רמת גן 26:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully