וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: טפירו יכניס לאורחים?

7.11.2008 / 18:44

אחרי שויינקרנץ התפטר ובית הלחמי החליפו בתפקיד, ינסו בני השרון ומאיר טפירו לנצח את הפועל ירושלים (20:00, ספורט 5+ לייב)

במשחק שיפתח את המחזור השלישי בליגת העל תארח מחר (שבת) בני השרון את הפועל ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט 5 + לייב, רייניש, הבדלי, אשכנזי). שתי הקבוצות נפגשו לא פחות מחמש פעמים במהלך העונה שעברה, כשהמאזן עמד על שלוש ניצחונות לירושלים לעומת 2 לבני השרון. בליגה נפגשו הקבוצות 3 פעמים, כאשר במחזור השני גברה בני השרון על ירושלים במטרווסט 68:83, ובשני המפגשים במלחה ניצחה ירושלים 66:75 ו-69:77.

שבוע מרובה אירועים עבר על בני השרון. אחרי שני ההפסדים בשני המחזורים הראשונים התפטר המאמן מוישל'ה ויינקרנץ ובמקומו מונה אריאל בית הלחמי. בין לבין הוחתם הזר אוגונה אוניקווה ששיחק לפני שנתיים בקבוצה לחודש בלבד, כדי לעזור לקבוצה בתקופה הנוכחית שמרובה בפציעות. שון ג'יימס יעדר מהמשחק בוודאות בשל פציעה ביד וגם האמין קווינטנס צפוי להחמיץ את המשחק בשל אותה פציעה שהשביתה אותו מול גליל/גלבוע. שלושת הגארדים הישראלים של הקבוצה, מאיר טפירו, ארז כץ ואורי יצחקי, יפגשו את ירושלים בה שיחקו בעבר, ויהיו שחקני המפתח של בית הלחמי במשחק הבכורה שלו על הקווים ברעננה.

בהפועל ירושלים הדגישו במהלך השבוע כי המשחק מול בני השרון הוא חשוב מאוד ושהראש של השחקנים לא במפגש השני מול קאזאן. כזכור בתחילת השבוע הובסה ירושלים 88:66 מול הרוסים, וביום שלישי יפגשו אותם למשחק הקובע במלחה. ירושלים ערכה עד כה רק משחק ליגה אחד, כשהיא תשלים את המשחק החסר מול מכבי תל אביב בעוד שבוע וחצי. בינתיים הוחתם רוג'ר פאוול בקבוצה, אך הוא צפוי לבלות רוב המשחק על הספסל של גיא גודס. בירושלים ירצו תפוקה דומה לזאת שנתן עומאר סניד במחזור הפתיחה אז קלע 29 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים בניצחון באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully