וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: דרבי רוסי בחצי הגמר

זבונרבה ניצחה 1:2 את יאנקוביץ', ותפגוש בשלב הבא את בת ארצה, הרוסיה אלנה דמנטייבה, שנהנתה מפרישת סרינה. ונוס תפגוש את יאנקוביץ'

יממה אחרי שהפסידה לאחות ונוס, סרינה וויליאמס הודיעה היום (שישי) שהיא פורשת מטורניר המאסטרס בדוחא בשל כאבים בבטן. משמעות הדבר: אלנה דמנטייבה, שהיתה אמורה להתעמת עם סרינה על הכרטיס לחצי הגמר, העפילה אוטומטית לשלב הבא, והיא תפגוש את ורה זבונרבה הרוסיה, לאחר שזו ניצחה את ילנה יאנקוביץ' 6:2, 3:6, 4:6. יאנקוביץ' תפגוש בחצי הגמר השני את ונוס וויליאמס. "לא כך רציתי לעלות", אמרה דמנטייבה, "חבל שכך יצא. אתן את הכל בשלב הבא".

אין זו פרישתה הראשונה של סרינה וויליאמס מהטורניר, והיא עשתה כן גם ב-2007. את מקומה תתפוס נדיה פטרובה הרוסיה, אך כאמור, לתוצאת משחקה מול דמנטייבה לא תהיה משמעות בדירוג. גם הסרבית אנה איבנוביץ' פרשה מהטורניר בשל ומחלה. איבנוביץ' הפסידה בשני משחקיה הראשונים בטורניר, ואת מקומה תתפוס הפולניה אגניסקה רדוואנסקה.

ילנה יאנקוביץ' הסרבית ו-ורה זבונרבה הרוסיה כבר הבטיחו את עלייתן לחצי גמר טורניר המאסטרס, והערב (שישי) הן התעמתו בידיעה שהמנצחת ביניהן תפגוש בשלב הבא את דמנטייבה. לאחר מאבק ארוך וקשה היתה זו זבונרבה שניצחה 6:2, 3:6, 4:6.

יאנקוביץ' ניצחה בקלות 2:6 במערכה הראשונה, ושברה כבר בפתיחת המערכה השנייה. זבונרבה הגיבה בשבירה משלה, יאנקוביץ' שברה שנית ועלתה ל-1:2. הרוסיה לא ויתרה, שברה שוב, ועלתה בהמשך ל-2:4. בסיום המערכה זבונרבה ניצחה 3:6. המערכה השלישית הפכה למותחן. יאנקוביץ' שברה במשחקון הרביעי ועלתה ל-1:3, זבונרבה שברה מיד, השוותה ל-3:3 והמשיכה להכתיב את הקצב, עד שניצחה 4:6 במערכה. "שיחקתי את המשחק שלי, נלחמתי ועשיתי זאת צעד אחר צעד", אמרה זבונרבה אחרי שניצחה את המדורגת מספר 1 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully