וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה, תעשה לי ילד!!!!11

מאמנה החדש של נבחרת ארגנטינה הגיע לאימון מנצ'סטר יונייטד כדי לשוחח עם קרלוס טבז, וגרם להתרגשות רבה. פרדיננד: "הרגשנו כמו ילדים"

כשחושבים על זה לעומק, שחקן כדורגל הוא בסך הכל אוהד כדורגל עם כישרון. לכן, בכל שחקן שהוא - בין אם בליגת העל שלנו או בליגת האלופות שלהם - טמוע היצר הילדותי הזה, שבסך הכל רוצה לבעוט כדור לשער. ככזה, הוא לעולם לא ישכח את הגיבורים שלו, לא משנה כמה גדול הוא עצמו כבר נהיה. היום (שבת), הגיע דייגו ארמנדו מראדונה, השחקן הגדול בכל הזמנים, למתקן האימונים של מנצ'סטר יונייטד על מנת לשוחח קצת ולהתרשם מקרלוס טבז, חלוץ הקבוצה. עצם הגעתו של המאסטרו לאיזור גרמה להתרגשות רבתית בקרב שחקני השדים האדומים, הצוות המקצועי, וכל אדם שחזה במאורע. במיוחד ריו פרדיננד.

בלם נבחרת אנגליה חגג היום את יום הולדתו ה-30, וקיבל בהפתעה חולצה חתומה של מאמן נבחרת ארגנטינה הטרי, מחווה שהשאירה את פרדיננד המום ונרגש: "היינו כמו ילדים שמחכים לאיזה כוכב שיבוא לבית הספר שלהם. הוא הכדורגלן הכי גדול אי פעם. הוא האליל שלי, היו לי את כל קלטות הוידאו שלו, והוא גם הסיבה שלשמה התחלתי לשחק כדורגל", אמר הבלם.

"ללחוץ את ידו ולהצטלם איתו, זה פשוט עשה לי את יום ההולדת. כולם ניסו להרשים אותו, אבל אני מקווה שכשהוא יחזור לארגנטינה הוא יגיד: 'ראיתי שחקן מצוין - ריו פרדיננד!'". מאמנו של הבלם, אלכס פרגוסון, היה מאופק יותר, והוא בעיקר מתרכז במשחק העונה של השדים, מחר (שבת) מול ארסנל. פרדיננד עצמו צפוי לפתוח בהרכב, אם רק יפסיק לרעוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully