וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון שומרת על הפסגה

7.11.2008 / 16:12

מוליכת הטבלה ניצחה שוב, הפעם 0:2 במשחק צמרת על הפועל נצרת עילית הודות לצמד של בראיין מן. שמשון הופתעה בביתה 1:0 על ידי בת ים

המחזור התשיעי בליגה הארצית נערך היום, ולאחריו לא נרשמו שינויים רבים בטבלת הליגה השלישית. המוליכה, הפועל אשקלון, ניצחה 0:2 את הפועל נצרת עילית, בעוד סגניתה, בית"ר שמשון תל אביב, הופתעה 1:0 בביתה על ידי עירוני בת ים. עירוני ראשון לציון איבדה נקודות חשובות במאבקה אל הצמרת, כשסיימה ב-2:2 עם הפועל אום אל פאחם.

הפועל אשקלון - הפועל נצרת עילית 0:2

מוליכת הטבלה עדיין לא הפסידה העונה, וידעה כי במשחק הצמרת הזה, הפסד ייתן לנצרת עילית 20 נקודות, כפי שהיה לאשקלונים ערב המחזור. בראיין מן דאג לניצחון, כשהבקיע פעמיים - הראשון בדקה ה-24, והשני בדקה ה-83. אשקלון מגדילה את הפער מהמקום השני לחמש נקודות.

בית"ר שמשון תל אביב - עירוני בת ים 1:0

עירוני בת ים היתה מדורגת ערב המחזור באמצע הטבלה אמנם, אך הניצחון שלה עדיין מפתיע למדי, ופוגע קשות בנסיון של שמשון לסגור את הפער מאשקלון. מוטי אברהם הוותיק כבש את השער היחיד במשחק עמוק בתוך תוספת הזמן, ולאחר מכן הורחק קובי אבדייב, שחקן המארחת המתוסכל.

הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 2:2

ראשון לציון שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, פתחה רע מאוד את המשחק מול אום אל פאחם, שמצידה הציגה כדורגל טוב. פספוסים רשלניים של אופיר חלוואני ושלומי משה מנעו מחניכיו של אלכס ברמכר יתרון מוצדק במחצית. בדקה ה-57 נעשה צדק כשטעות של השוער רון למל מראשון נוצלה היטב על ידי חלוואני שגילגל מול שער חשוף את ה1-0 של האורחים. ראשון התאוששה מהר ובן דרור בפריצה מסחררת כבש את שער השיויון בדקה ה-60. המומנטום של ראשון נמשך ובדקה ה-72 הרים אותו בן דרור כדור לרחבה, כפיר אודי השתלט וכבש את השני של ראשון. אום אל פאחם לא נשברה, כדור גובה פגע בבלם ראשון רן פוליקר, וחלוואני כבש מקרוב את תוצאת המשחק 2-2.

הפועל בני ג'דידה - עירוני טירת הכרמל 2:2

המארחים הגיעו למשחק במצב אנוש, עם שמונה הפסדים משמונה משחקים. היום, סוף סוף, השיגו נקודה ראשונה, שאולי לא מנחמת במיוחד, אבל גם זה משהו. מוחמד שעבן העלה את המקומיים ל-0:1 כבר בדקה הראשונה, אך אבי פרץ (69) איזן את התוצאה. שניר שטרית החזיר את היתרון לבני ג'דידה, אך נתן פרץ דאג להשוות ל-2:2 בדקה ה-89, בסיומו של משחק דרמטי במיוחד.

משחקים נוספים:

סקציה נס ציונה - הפועל בני טמרה 2:3 (לנס ציונה: יוסי אסייג 8, 49, 78. לבני טמרה: וואג'די אבו יונס 60, מחמוד חיג'אזי 67)

מכבי כפר קנא - הפועל מרמורק 1:3 (לכפר קנא: נידאל טהא 62, אלכסיס ויינשיין 80, מוחמד עבאס 90. למרמורק: חיים כנפו 74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully