וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בית"ר: "אולי זה שיצאנו ממירוץ האליפות יעשה לנו טוב"

שחקני בית"ר ירושלים מנסים למצוא את חצי הכוס המלאה. אוהד האלופה נעצר בחשד לדקירת אוהד אוסישקין. אלירן עטר יפתח בבני יהודה

חלוץ בני יהודה, משה ביטון, נותח הבוקר (שישי) בהצלחה בכתפו על ידי דוקטור אלי הדר, מנהל יחידת הכתפיים בבית החולים וולפסון. ביטון צפוי כעת להליך החלמה ושיקום של כחצי שנה ובמועדון מקווים שהוא יחזור למגרש לקראת משחקי הסיבוב השלישי של ליגת העל.

הבוקר סיימו שחקני הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק בו יארחו מחר (שבת, 19:30, בלומפילד) את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור התשיעי. הקשר לירוי צעירי, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו, יעדר מהמשחק. המאמן גיא לוזון מתכוון לתת אשראי לאותו הרכב שסיים בתיקו 2:2 במחזור הקודם בנתניה. איציק עזוז וכפיר אדרי ימשיכו לשחק בעמדות המגנים. קובי מויאל יתופקד לצידו של הרוויה קובצ'ביץ' בקישור האחורי ואילו פדרו גלבאן, שבישל את שני השערים בקופסה, ימשיך לקבל את חולצת ההרכב בקישור הקדמי. אלירן עטר ישחק כחלוץ בודד בחוד.

הקפטן אסי בלדוט אמר לקראת ההתמודדות: "יש לנו משחק מאוד קשה בשבת ובאמת הגיע הזמן שנביא שלוש נקודות. אנחנו יודעים שבית"ר שיחקה מצוין במשחק האחרון למרות שהיא הפסידה. לנו יש את המטרות שלנו ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית. רק אחרי המשחק אני אוכל להגיד אם זה טוב או רע שבית"ר מגיעים אחרי הפסד, אבל חשוב להזכיר שהם קבוצה מצוינת שמגיעה לכל משחק בארץ כדי לנצח".

ארגון אוהדי בני יהודה, "אריות יהודה" ממשיך בפעילות שלו לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת. לאחר שהשבוע הצליחו ראשי הארגון לדאוג לכך שהכניסה לנשים תהיה חינם בשערים 8 ו-13, נפגש אמש נציג הארגון עם ספונסר הקבוצה, "אמיגה" וזה יתרום 50 כרטיסים למשחק. נציגי הארגון יחלקו את הכרטיסים לילדים אוהדי הקבוצה.

דוברת הקבוצה, דניאלה סמרי, הודיעה הבוקר באופו רשמי על סיום תפקידה מסיבות אישיות. בשלב זה לא מתכוונים למנות מחליף למשרת הדובר.

משטרת ישראל תיאמה עם הנהלת בני יהודה על תוספת של עוד כ-10 שוטרים לכוח האבטחה שתוכנן מלכתחילה לשמור על המשחק, זאת על מנת לתגבר את ההיערכות במתחם האצטדיון בתפר שבין המשחק של הפועל תל אביב ומכבי פ"ת לבין המשחק של בני יהודה. מהמשטרה נמסר כי כוחות יס"מ גדולים וגם בלשים סמויים יהיו פזורים בשעות התפר בין המשחקים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', קובי מויאל, מהארן ראדי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

מומחה לווינריות באימון בית"ר

מאוכזבים מההפסד להפועל ת"א אך מעודדים מהיכולת, תפגוש מחר (שבת) בית"ר ירושלים את בני יהודה. מאמן הדאבליסטית, ראובן עטר, עבד השבוע בעיקר על הצד המנטלי, כשפתח כל אימון באסיפה בה עודד את שחקניו והעלה את ביטחונם. "נראיתם טוב נגד הפועל ת"א, אני מרוצה מכם", דאג להזכיר להם בכל יום. אלא שאפילו עטר הבין שיכולתיו הפסיכולוגיות מוגבלות, ולאימון המסכם הביאו מומחה לווינריות.

מי שהיו פחות מרוצה הם אוהדי הקבוצה, שהגיעו לאימון וקיללו את השחקנים ואת הצוות המקצועי. איציק קורנפיין ניגש אל האוהדים וניסה להרגיע אותם, אך ללא הועיל. האוהדים טענו כי הקבוצה משחקת ללא נשמה והשחקנים רודפי בצע. אחרי קורנפיין גם שחקן העבר ומנהל אקדמיית המחוננים של בית"ר, איתן מזרחי הגיע לשוחח עם הקהל, גם זה היה לריק. אגב אוהדים, ביום שישי נעצר אוהד בית"ר ירושלים בן 19 לחקירה, בחשד שדקר את אוהד הפועל אוסישקין.

"אולי זה שיצאנו ממירוץ האליפות יעשה לנו רק טוב", סיפר שחקן בקבוצה לפני האימון. "הלחץ ירד. אולי אם נחבר כמה ניצחונות נסתכל שוב פעם לכיוון המקום הראשון, אבל כרגע זה נראה רחוק". עטר, שכאמור מרוצה מהיכולת, ,תירגל במהלך האימון הרכב זהה לזה שפתח מול האדומים והשינוי הקטן היחיד יהיה תיפקודו של עמית בן שושן בעמדה מעט יותר קדמית.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, דרק בואטנג, דאריו פרננדס, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully