וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר נכנס לכוננות חירום

הדיבורים על משבר גרמו למאמן הגרמני לכנס את שחקניו לשיחת מוטיבציה לקראת מלאגה. ברצלונה בטוחה בעצמה לפני המפגש עם ואידוליד

היא זכתה בשתי אליפויות רצופות, היא מדורגת במקום השלישי בטבלה, שתי נקודות בלבד מתחת למוליכה, אבל ניצחון אחד בחמישה המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, גרם למילה "משבר" להיות מצורפת ביומיים האחרונים לריאל מדריד.

ההפסד ליובנטוס (2:0) בליגת האלופות ביום רביעי הפעיל את פעמוני האזהרה של ברנד שוסטר ויתר חברי הצוות המקצועי ורגע לפני שהקהל בברנבאו מתחיל ללחוץ ולהניף את הממחטות הלבנות, החליט המאמן הגרמני לכנס את השחקנים לשיחה מיוחדת.

על פי דיווח ב'אס' המדרידאי, שוסטר אמר לשחקנים: "אין כאן אף אחד שנכשל כאדם בודד, נכשלנו כקבוצה וכקבוצה נצטרך לעבוד ביחד כדי להתקדם. אתם לא צריכים לדאוג בקשר לצורה בה אנחנו משחקים כי אנחנו משחקים בדיוק כמו בעונה שעברה, בסיומה זכינו באליפות".

ביום שבת תארח ריאל את מלאגה המפתיעה (21:00, ספורט 5+), במסגרת המחזור העשירי של הליגה הספרדית. העולה החדשה פתחה את העונה בצורה מצוינת והיא מדורגת במקום השביעי כשבמאזנה כבר ארבעה ניצחונות. היריבה מאנדלוסיה מגיעה להתמודדות אחרי שהובסה 4:1 על ידי ברצלונה, אבל היא יודעת שהלחץ בסטיאגו ברנבאו עשוי להיות לה לעזר. מאידך, ריאל מדריד היא כמו אריה פצוע בימים האחרונים, וקיים סיכוי לא קטן שמלאגה תהיה לה לטרף.

ברצלונה - ויאדוליד (23:00, ספורט 5)

מסע הניצחונות המפואר של ברצלונה - 11 רצופים - בא אל קצו באמצע השבוע, בתיקו הביתי מול באזל במסגרת ליגת האלופות. אכזבה? פקפוק ביכולת? ממש לא. ברצלונה של פפ גווארדיולה ממשיכה להרגיש טוב, ובאימון המסכם שנערך ביום שישי האווירה היתה קלילה ושמחה. עם 28 שערים - ההתקפה הפוריה בליגה - ברצלונה יכולה לסמוך על יכולתה, חרף העדרותו של אנדרס אינייסטה.

עדכון ראשון: 10:04, 07/11/08
עדכון אחרון: 17:00, 07/11/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully