וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אני מרגיש יותר ויותר בבית"

הברזילאי של מילאן המשיך לעשות קולות של חזרה עם שער ניצחון על בראגה וסיפר על ההרגשה הטובה. אנצ'לטי מתפייט, רדנאפ מבסוט מבנט

רק לפני כחודשיים זה נראה כמו תסריט כמעט בלתי אפשרי, אבל אמש (חמישי) הטביע רונאלדיניו את החותמת האחרונה על כך שהוא חזר. הברזילאי נכנס כמחליף במשחק גביע אופ"א של מילאן מול בראגה ובתוספת הזמן הפציץ למשקוף פנימה כדי לנצח 0:1.

"אני לא שמח בגלל השער, אני שמח בגלל שניצחנו", עטה הברזילאי את מסיכת הצניעות על פניו, "אנחנו עובדים קשה, מתמודדים עם מצבים קשים ומקווים להמשיך בדרך הזו. בכל יום שעובר אני מרגיש יותר ויותר בבית".

הקבוצה הפורטוגלית, שספגה אמש את השער הראשון שלה בגביע אופ"א העונה אחרי כמעט שמונה משחקים, הקשתה על הרוסונרי וקרלו אנצ'לוטי הוסיף: "נאבקנו הרבה הלילה וזה היה צפוי כי לא הכרנו את בראגה לפני כן. קלאדזה וסנדרוס שיחקו הערב בפעם הראשונה ביחד כבלמים ותיפקדו טוב. אני מרוצה".

המאמן האיטלקי גם התפייט בסיום: "עברו שבע שנים מאז שהגעתי לספסל של מילאן ואחרי שהן עברו, הניצחון הערב פתח את שבע השנים הבאות".

רדנאפ: "הביטחון הוא המפתח"

ארבעה משחקים עברו מאז נחת הארי רדנאפ בוויט הארט ליין וטוטנהאם עדיין ללא הפסד. אחרי תוצאות מצוינות בליגה הגיע אמש 0:4 יפה על דינמו זאגרב.

מי שבינתיים נהנה מאוד מהגעתו של המאמן החדש הוא דארן בנט, שאתמול כבש שלושער והעלה את מאזנו לתשעה שערים בכל המסגרות מאז תחילת העונה. "הגישה שלו נהדרת, הוא נחוש להצליח ומאוד רוצה לשפר את המשחק שלו כל הזמן. ביחד עם רומן פבליוצ'נקו ופרייזר קמפבל הצעיר, יש לנו תחרות בריאה על מקום בהרכב".

על ההצלחות של התרנגולים מאז הגיע, הוסיף המאמן האדמוני: "הביטחון הוא המפתח. לנצח זה דבר גדול ואנחנו צריכים להמשיך עוד קצת עם הריצה הזו כדי לצאת מתחתית הליגה. אני מאמין שיש לנו את השחקנים המתאימים בשביל לעשות את זה וכולנו צריכים להאמין שזה יקרה".

אמרי: "עשינו צעד אחורה"

מי שסיימה את ליל אמש עם אכזבה הייתה ולנסיה, שגילתה שה-0:1 שלה על פ.צ קופנהאגן היה יתרון שביר לאחר שספגה שער שוויון בדקות האחרונות. מספר ימים אחרי שהפסידה במסטאיה 4:2 לראסינג סנטאנדר, גם אונאי אמרי הרגיש שמשהו לא טוב קורה בקבוצה שלו.

"עשינו הרבה טעויות בשני המשחקים האחרונים ועשינו צעד אחורה", הודה מאמן הלוס צ'ה, "אנחנו חייבים להשתפר בכמה דברים בצורה מהירה. יש מאיתנו ציפיות גבוהות".

על המשחק עצמו אמר אמרי: "לא הראינו שאנחנו יותר טובים ומדאיג אותי שאיפשרנו להם להגיע לכל כך הרבה הזדמנויות מולנו. אנחנו חייבים למצוא את האיזון שירשה לנו להתקיף ולהגן באותו זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully