וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לצאת מהבאסה

בינתיים למאיר טפירו ולבני השרון לא ממש הולך, אך דווקא בשבת מול האקסית, הפועל ירושלים, טפירו יכול להביא ניצחון ראשון. מה שבטוח, יהיה צמוד

משחק מספר 68: בני השרון (6+) – הפועל ירושלים 1.8, 9.0, 1.8

שתי הקבוצות מגיעות במשבר לפתיחת המחזור השלישי בליגת ווינר. בני השרון אחרי שינוי פרסונלי על הקווים כשאריאל בית הלחמי, אחד המאמנים המבטיחים אצלנו, החליף את משה ויינקרנץ שהרים ידיים אחרי שני מחזורים בלבד. בהפועל ירושלים, ששיחקה רק משחק ליגה אחד, מגיעים אחרי תבוסה בשלב הנוק אאוט של היורוקאפ (גביע יול"ב לשעבר) 88:68 ליוניקס קאזאן.

בני השרון כאמור פתחה את העונה רע מאוד עם הפסד להפועל חולון במחזור הראשון 87:76. לאחר מכן הגיע הפסד נוסף לגלבוע/גליל 74:54 שרמז על כך שמדובר בקבוצה בינונית, כשגם מאיר טפירו לא ממש מצליח להושיע. ירושלים כאמור שיחקה רק משחק אחד (משחקה מול מכבי תל אביב נדחה) והיא עם ניצחון אחד על עירוני אשקלון 78:87. אגב, שתי הקבוצות כבר נפגשו בגביע ווינר במעמד חצי הגמר, אז ירושלים, שזכתה בגביע, ניצחה 75:101.

עד עכשיו שני השחקנים הבולטים בבני השרון הם האמין קווינטנס וריצ'ארד בובי שעומדים על ממוצעים של 17 נקודות למשחק. למאיר טפירו הולך קצת פחות טוב עד עכשיו והוא על תשע נקודות בלבד בממוצע. בירושלים במשחק נגד אשקלון עומר סניד נתן הופעה שכללה 29 נקודות ולא פחות מ-14 ריבאונדים שעזרו לירושלים לנצח. גם טימי באוורס היה בשיאו וקלע 20 נקודות לצד חמישה ריבאונדים.

בשנה שעברה שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בליגה. במשחק הראשון ניצחה בני השרון 68:83, במשחק השני ירושלים יצאה עם שתי הנקודות אחרי 66:75 ובסיבוב השלישי ירושלים יצאה גדולה עם 69:77. ומה יהיה הפעם? הווינר נותנים פור של שש נקודות לבני השרון, שסובלת ממכת פציעות ומופיעה בסגל חסר בבית. ירושלים קבוצה טובה שתיתן הצגה, אך לא נתצח ביותר משש הפרש. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully