וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ניצחון בא בחשבון

לארסן ונגר אין ברירה אלא לנצח את מנצ'סטר יונייטד אחרי שרשרת אי ההצלחות בכל המסגרות בארסנל. וגם: מה יהיה בסוף השבוע בליגת העל ובלאומית?

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.0 (10 ש"ח יניבו 100 ש"ח)

משחק מספר 4: מכבי הרצליה – הפועל חיפה. חיפה סיימה בשני המשחקים החשובים האחרונים שלה ב-1:1 מול הפועל באר שבע והפועל רמת גן. כעת שחקניו של שלומי דורה רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול הרצליה, שמחזיקה ביומרות להעפיל בתום השנה לליגת העל. עם שלושה הפסדים רצופים לאייל לחמן יהיה קשה לעצור את הסחף. ההימור: 2 (1.95)

משחק מספר 17: פ.צ. קלן – האנובר 96. את המחזור ה-12 בבונדסליגה יפתחו שתי קבוצות בינוניות שלא הצליחו עד כה להשאיר את חותמן בליגה. קלן מגיעה מעודדת מהניצחון על שטוטגרט 1:3 בחוץ והיא סיימה העונה רק פעם אחת בתיקו. האנובר לעומת זאת מגיעה אחרי 0:3 ענק על המבורג. נראה שלקלן יש את הכלים לסיים עם ניצחון. ההימור: 1 (1.9)

משחק מספר 34: ארסנל – מנצ'סטר יונייטד. התותחנים של ארסן ונגר נמצאים בתקופה רעה מאוד מבחינתם. באמצע השבוע הם לא הצליחו לנצח את פנרבחצ'ה ובכלל כבר שלושה משחקים ברציפות בכל המסגרות הם ללא ניצחון. אלא שכעת מגיע מפגש מול האלופה, ששמרה כוחות בצ'מפיונס לשלבים המכריעים וסיימה רק ב-1:1 מול סלטיק. בכל זאת נראה שארסנל תדע להתעלות ותסיים עם ניצחון. ההימור: 1 (2.7)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 16.2 (10 ש"ח יניבו 162 ש"ח)

משחק מספר 37: הפועל תל אביב – מכבי פתח תקווה. האדומים של אלי גוטמן קצת התלהבו יותר מידי אחרי ה-0:2 על בית"ר ירושלים וצריכים להבין שמקומם קצת מטעה בטבלה. עדיין מדובר בקבוצה בינונית ורק אם הם ישיגו ניצחון נוסף בבלומפילד נגד המלאבסים אפשר יהיה לדבר אחרת. במכבי פתח תקווה לא שקט, שכן אחרי פתיחת עונה מצוינת הגיע הפסד 3:2 לאשדוד. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 51: הפועל פתח תקווה – מכבי תל אביב. השינוי הפרסונלי על הקווים אצל מכבי תל אביב אמור להביא את השינוי לקבוצה שנמצאת בצרות אחרי שבמחזור האחרון הפסידה להפועל קרית שמונה. אלא שכעת הם פוגשים קבוצה עם הרבה התלהבות אך ללא שמעון אבו חצירא שהורחק נגד סכנין. נראה שלמכבי תל אביב תהיה הזדמנות טובה להתאושש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 57: בני יהודה – בית"ר ירושלים. לבית"ר ירושלים אין עוד הזדמנויות לתקן את הרושם הרע שהם יוצרים עם הרבה מאמץ בשבועות האחרונים. אחרי ההפסד להפועל תל אביב, עוד הפסד פשוט לא יתקבל בבית"ר. בני יהודה השתפרה מאוד במחזורים האחרונים ולמרות ה-2:2 נגד מכבי נתניה יש להם את הכלים להפתיע שוב. ההימור: איקס (3.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully