וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ניצחון שלישי לרמלה

האלופה הישראלית חזרה מפיגור והשיגה ניצחון נאה בבלגרד, 62:65 על הכוכב האדום. בנות השרון הובסה 102: 63 על ידי דינמו קורסק

השחקניות של אלי רבי ניצחו בשני המשחקים הראשונים במפעל וחיפשו את ניצחון החוץ שעשוי להבטיח להן את הכרטיס לשלב הבא. מול הסרביות של הכוכב האדום התקשו הרמליות קצת יותר ופיגרו לאורך רוב שלבי המשחק, כשבמחצית התוצאה עמדה על 28:33 לכוכב האדום. אלא שבסיום הייתה זו הנציגה הישראלית שחגגה עם 62:65.

המפנה במשחק הושג בשלהי הרבע השלישי, הרבה בזכות אנוסיקה שהייתה הבולטת בשורות רמלה כשהוסיפה 16 ריבאונדים ל-23 הנקודות שלה. גם הרומניה אנמארי פארו תרמה את חלקה עם 14 ו-4 אסיסטים בדרך לניצחון דרמטי של האלופה הישראלית 62:65.

עוד קלעו לרמלה: ווייט 11, אוגורודניקובה 9, אורן ואברמזון 3 כ"א, מזרחי 2.

תבוסה צורבת לבנות השרון

הנציגה הישראלית הנוספת, בנות השרון, רשמה את הפסדה השלישי, כשהובסה ברוסיה 102:63. אחרי שני הפסדים רצופים, קיוו השחקניות של שיקי פלח להופעה קצת יותר מוצלחת מול דינמו קורסק מרוסיה. בפועל, המשחק התפתח לתבוסה הכואבת ביותר שלהן.

כבר בפתיחת המשחק של בנות השרון היה ברור שמדובר בהתמודדות במעמד צד אחד. הרוסיות, בראשות ויזבריינה (18 נקודות ו-11 ריבאונדים) פתחו כבר ברבע הראשון פער בלתי מחיק של 18 נקודות, שרק הלך וצמח ככל שנקפו הדקות. לבנות השרון לא היו את הכלים להגיב, כשרק שארדיי יוסטון, עם 15 נקודות, מתפקדת מבין הזרות. למחצית ירדה דינמו קורסק ביתרון 30:53, ועד לסיום השתעשעה כששיתפה לא מעט שחקניות בדרך לניצחון קליל על סף 40 הפרש.

קלעו לבנות השרון: יוסטון 15, אייזנשטט 11, גיגי 10, נוסל ודיקסון 7 כ"א, פייקרסקה 5, לויצקי 4 ות'ורבורן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully