וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון מואשם בהתנהגות בלתי הולמת

ההתאחדות האנגלית הודיעה כי לא תשתוק על התקפת מנג'ר מנצ'סטר יונייטד על השופט מייק דין. מנג'ר סטוק: "ונגר לא יודע להפסיד בכבוד"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, נמצא תחת אש באנגליה, לאחר שההתאחדות האנגלית הודיעה הערב (חמישי) כי הוא מואשם בהתנהגות בלתי הולמת. בשבת האחרונה, תקף פרגוסון את השופט מייק דין במהלך משחק הניצחון של היונייטד 3:4 על האל. פרגוסון לא אהב את השריקה של דין לפנדל לאורחת בדקות הסיום, וכן טען כי הבלם מייקל טרנר היה ראוי לכרטיס אדום בעקבות עבירה גסה על מייקל קאריק.

עם סיום המשחק נכנס פרגוסון הזועם וצעק על השופט לפני שירד לחדר ההלבשה. בהתאחדות האנגלית לא אהבו את התנהגותו של הסקוטי, והוציאו הודעה רשמית: "פרגוסון מואשם בתנהגות בלתי ראויה לאחר התנהגותו כלפי מייק דין". המנג'ר צריך עתה להגיב להאשמות עד ה-19 בנובמבר.

תחרותית, לא מלוכלכת

אתמול (רביעי) תקף מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, את שחקני סטוק סיטי והאשים אותם שניסו לפצוע במתכוון את שחקניו: עמנואל אדבאיור, תיאו וולקוט ובקארי סניה במהלך המשחק בין הקבוצות בשבת. מנג'ר סטוק, טוני פוליס, נזעק לעזרת שחקניו וענה לצרפתי: "אם אתה מנצח קבוצות מסוימות, הם לא לוקחות את זה כמו שצריך. יש כאלה שיודעים להפסיד בכבוד, ויש כאלה שלא", אמר פוליס בהתייחסו לונגר.

פוליס גילה כי הוא מודאג שלקבוצתו ייצא שם של קבוצה מלוכלכת ואף התקשר ליו"ר איגוד השופטים האנגלי לשוחח עימו בנושא. "איך אפשר להגיד עלינו שאנחנו קבומה מלוכלכת? אנחנו קבוצה תחרותית, ויש הבדל גדול בין תחרותיות למשחק מלוכלך. לא אשנה את השיטה, אנחנו מי שאנחנו, קבוצה שצריכה להיות תחרותית כדי לשרוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully