וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ונוס איבדה את הסנטימנטים

למרות שמקומה בחצי הגמר היה כמעט מובטח, ניצחה ונוס את אחותה סרינה 7:5, 1:6, 0:6 וסיבכה את מצבה. גם ינקוביץ' וזבונרבה כבר בחצי הגמר

היום השלישי בטורניר סיום העונה היוקרתי של סבב הנשים הנערך בדוחא נפתח הערב (חמישי) עם ניצחונה של המדורגת ראשונה בעולם, ילנה ינקוביץ', על סבטלנה קוזנצובה בתוצאה 6:7, 4:6, תוצאה שלמעשה סגרה את התמונה בבית הלבן. ינקוביץ' עלתה בכך למאזן של 0:2 אחרי שניצחה אתמול בדרבי הסרבי את אנה איבנוביץ', והבטיחה את מקומה בחצי הגמר, שם תצטרף אליה ורה זבונרבה, שניצחה אף היא בשני משחקיה הראשונים.

כהרגלה בקודש נפצעה ינקוביץ' במהלך המשחק ונזקקה לטיפול רפואי בגבה במערכה השניה, אך כמו תמיד היא התאוששה והשלימה את המלאכה מול קוזנצובה, שחתמה את אחת השנים המאכזבות שלה עם עוד הופעה מגומגמת. ינקוביץ', שתסיים את השנה במקום הראשון בעולם בכל מקרה, תשמח להמשיך בכושרה הנהדר מהחודשיים האחרונים מאז שהעפילה לגמר אליפות ארצות הברית עם התואר הנחשק בבירת קטאר.

המשחק השני של היום הפגיש בין האחיות ונוס וסרינה וויליאמס, ולמרות העובדה שונוס שניצחה בשני משחקיה הראשונים הייתה צריכה את הניצחון הזה הרבה פחות מאחותה הקטנה, היא יצאה כשידה על העליונה.

השתיים לא הציגו משחק ברמה גבוהה כמו במפגש הקודם ביניהן בפלשינג מדו, ובמערכה הראשונה ניצחה סרינה 5:7, אבל כאן אזלו כוחותיה. ונוס השתלטה במהירות על המערכה השניה וניצחה בה בקלות 1:6, ומי שציפה לקרב גדול במערכה השלישית התאכזב כשונוס אפילו לא שמטה משחקון ודרסה את סרינה 0:6 בדרך לניצחון שלישי בבית החום והבטחה סופית של המקום בחצי הגמר.

לאחר מכן, ניצחה אלנה דמנטייבה 2:6, 4:6 את דינארה סאפינה שספגה הפסד שלישי. דמנטייבה וסרינה יתמודדו מחר (שישי) במשחק הסיום של הבית החום, שהמנצחת בו תעפיל לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully