וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ר"ג ועכו נפרדו ב-1:1

מחזור שלישי ברצף שהקבוצה של נעים לא מצליחה לנצח. אחי נצרת ניצחה בבאר שבע 0:2, 1:2 להפועל חיפה על הרצליה, לחמן בדרך החוצה

פתיחת העונה בליגה הלאומית בישרה על מאבק דו-ראשי מצידן של הפועל חיפה והפועל רמת גן, אך עם הזמן קצב צבירת הנקודות של השתיים דעך והאחרות סגרו פערים. שתי תוצאות התיקו של הפועל חיפה בקרבות הצמרת מול אחיותיה האדומות מרמת גן ובאר שבע אמנם הסתיימו בתיקו ואיפשרו לה לשמור על מאזן נקי מהפסדים, אבל גם שם יודעים שהמלאכה עדיין רחוקה מסיום.

עם המחשבה הזו, עלו היום (שישי) החיפאים למשחק החוץ בהרצליה חסרת הביטחון, וביצעו קאמבק מצוין כדי לנצח 1:2 ולחזור למסלול הנצחונות. היה זה הפסדה הרביעי ברציפות של מכבי הרצליה, ונראה שמאמנה אייל לחמן בדרך החוצה. הרצליה לא ניצחה מאז המחזור השלישי, והסגל שבנתה לא עומד בציפיות. לא תהיה זו הפתעה אם כבר בתקופה הקרובה נראה מאמן חדש על הקווים בבונבוניירה.

במשחק המרכזי של המחזור הוכיח נג'ואן גרייב כי הוא מאמן ראוי בהחלט, כאשר אחי נצרת הגיעה לאיצטדיון וסרמיל, ויצאה עם ידה על העליונה וניצחון 0:2. הפועל רעננה המשיכה את הדהירה, כשניצחה 1:2 את קרית אתא. השנייה בטבלה, הפועל רמת גן, איחרה את הפועל עכו ושוב פישלה עם 1:1 ביתי. הפועל כפר סבא גברה 2:3 על רמת השרון במשחק הפכפך והייתה לקבוצת הבית היחידה שאספה את מלוא הנקודות במחזור הנוכחי. בקרב התחתית נפרדו הפועל ירושלים ובני לוד בתיקו 0:0.

מכבי הרצליה - הפועל חיפה 2:1

בהרצליה ציפו לקפיצת מדרגה עם הגעתם של שחקני הרכש אלן מסודי ואלי ביטון, אלא שהטבלה מראה שמאז השינויים הלכה הקבוצה מספר צעדים אחורה ואיבדה גובה. הרצליה נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים וסך הכל סופרים שם חמישה משחקים ללא ניצחון. לא פלא, אם כך, שמעמדו של המאמן אייל לחמן היה מעורער ערב המשחק, וככל הנראה יישאר כזה, ואף יחמיר, לאחריו.

ועם המצב המסובך הזה, פגשו ההרצליינים את מוליכת הטבלה, הפועל חיפה. האדומים מהכרמל, שעדיין לא נוצחו העונה, ראו את הרצליה עולה ליתרון 0:1 בדקה ה-25 מפנדל של אסי משיח, אך לא בזבזו זמן רב כדי להשוות ל-1:1 מבעיטה חופשית מצוינת של ערן לוי. המהפך האדום הושלם בדקה ה-68, כשערן לוי השלים צמד אישי כדי להוביל את קבוצתו לניצחון נוסף, ושמירה על המקום הראשון בטבלה.

הפועל באר שבע - מכבי אחי נצרת 2:0

האדומים של גיא לוי חזרו עם תיקו 1:1 מקרית אליעזר והגיעו למשחק מרוחקים רק שלוש נקודות מהפסגה. לאט לאט באר שבע מתחברת ומקבלת תמורה גם ממאור מליקסון, שחגג השבוע 24 והופך לאליל החדש של וסרמיל. בתקווה להשיג את ניצחונה החמישי העונה, פגשו הדרומיים את מכבי אחי נצרת, שהנחילה להפועל רמת גן את הפסד הבכורה שלה העונה, כשגברה עליה 2:3. על הקווים של האורחת עמד עדיין נג'ואן גרייב, שכן ראשי הקבוצה לא הגיעו לסיכום עם מאמן אחר, על אף דיבורים עם ג'ון גרגורי האנגלי ואורי מלמיליאן.

והיום, אחרי הניצחון הנאה, ייתכן ובאחי נצרת יצליחו לשכנע את שחקן העבר להמשיך ולנהל את העניינים. האורחים עלו ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-13, כשמבצע קבוצתי יפה הסתיים אצל סרג' איילי. באר שבע חיפה את השוויון, אך כמאמר הקלישאה, לא ספגה ואז חטפה. זה קרה בדקה ה-70, כשוויהאם עמאשה קבע את תוצאת המשחק בנגיחה מצוינת. 0:2 מצוין לאחי נצרת, שממשיכה להפתיע, ואולי זו בעצם כבר לא הפתעה.

מאמן הפועל באר שבע, גיא לוי, אמר בסיום: "שיחקנו לא טוב היום. היה לנו משחק חלש. אומנם אחי נצרת הגיעו למעט מצבים, אבל הם ניצלו אותם ושיחקו טוב. הם היו מאורגנים מאיתנו. אנו צריכים להביט על עצמנו. נכנענו יותר מדי מהר, לטעמי. צריך לחזור לעבוד כמו שאנו יודעים. אנחנו מאוכזבים, אבל חלק מהעניין הוא לשחק גם כשדברים הולכים פחות טוב".

קרית אתא - הפועל רעננה 2:1

רק שער אחד כבשה המארחת העונה, אך ערב המחזור היה יכול מאמנה, רוני דורה, להתנחם בנקודת החוץ היקרה שהשיגה קבוצתו בעכו במחזור הקודם. אלא שבקרית אתא ידעו שאלה המשחקים אותם צריכה הקבוצה לנצח אם ברצונה לבלות עונה נוספת בליגה השנייה. היום, לדאבונם, זה שוב לא קרה.

האורחים מרעננה, שנמצאים במומנטום חיובי, אחרי שניצחו בשלושת המחזורים האחרונים. הרצף הזה העלה את רעננה למקום הרביעי, וצירף גם אותה לרשימה המתארכת של המועמדות לעלות לליגת העל, ואם מישהו לא האמין שזהו המצב, היום הוא קיבל הוכחה נוספת. ליאור לינדר העלה את האורחת ליתרון 0:1 בדקה ה-48, וכריסטיאנו דוס סנטוס הכפיל את התוצאה בדקה ה-75. תומר טדסה רק הצליח לצמק ל-2:1, ורעננה משיגה תוצאה טובה ששמה את הקבוצה מהשרון במצב מצוין לקראת העתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל רמת גן - הפועל עכו 1:1

אחרי שבעה משחקים ללא הפסד גם רמת גן נפלה במחזור הקודם במשחק בעילוט. שחקניו של יובל נעים חזרו למכתש במטרה לחזור למסלול הניצחונות. מולם התייצבה הקבוצה של ירון הוכנבוים, שלא הצליחה במחזור הקודם לנצח את קרית אתא החלשה וסיימה עימה בתיקו נטול שערים.

11 דקות מן הפתיחה בריאן גרסיצ'יץ הפתיע את יושבי המכתש והעלה את האורחים ליתרון מפתיע. רמת גן ניסתה לחזור למשחק, ורק בדקה ה-66 הצליחה להשוות משער בפנדל של משה אבוטבול. אלא שבאותה דקה קובי חסן מרמת גן ראה כרטיס אדום, והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. בדקה ה-79 התאזנו הכוחות במגרש, כאשר עומר עבדולעזיז מעכו הורחק. שתי הקבוצות לא הצליחו להכניע אחת את השנייה, סיימו בתיקו 1:1 והסתפקו כל אחת בנקודה. רמת גן עם משחק שלישי רצוף ללא ניצחון נשארת במקום השני עם 18 נקודות, עכו עם 14 נקודות.

הפועל כפר סבא - עירוני רמת השרון 2:3

משחק רב שערים בלויטה, בסופו הירוקים של כפר סבא שבו למסלול הניצחונות ובתקווה שפניהם למעלה. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' עלו חדורי התלהבות וכבשו ראשונים מרגלו של רועי דיין (20). שתי דקות עברו ויובל בלאיש, שכבש גם באמצע השבוע מול הפועל ירושלים, השווה עבור רמת השרון. האורחים הפכו את התוצאה בדקה ה-37, כשרביד אשר כבש את השני והוריד את רמת השרון ביתרון למחצית.

כפר סבא לא הרימה ידיים וחן עזרא השווה עבורה בדקה ה-63. תשע דקות אחר כך נשרק פנדל לזכותה של המארחת, אבל עידן שום הוותיק לא השכיל לנצל את ההזדמנות. הירוקים איבדו מיד את הבלם רמי דואני בשל הרחקה, אבל רועי דיין היה שם שוב כדי לחגוג צמד אישי בדקה ה-75 ולהעניק ניצחון חשוב לדראפיץ'.

הפועל ירושלים - הפועל בני לוד 0:0

שתי ההגנות הגרועות בליגה באו במגמה לשנות את העובדה הזו ועל הדרך גם לתפוס מרחק מהתחתית. במשימה הראשונה שתיהן עמדו. אצל הלודאים נשבה רוח חדשה מאז חזר ערן קוליק להדריך את הקבוצה, אך הערב גם הקסם של המאמן הוותיק לא סייע לפרוץ את השערים בטדי.

הפועל ירושלים יכולה להתנחם בעובדה שלא ספגה, למרות שלופא קדוש ודאי שואף לאגור כמה שיותר נקודות במשחקי הבית שלו. התיקו המאופס משאיר את לוד אחרונה בטבלה ואת האדומים מירושלים במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully