וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמסטרונג: "האיבה והטינה נגדי גרמו לי לחשוב פעמיים"

לאנס ארמסטרונג ממשיך להעלות ספקות על השתתפותו בטור דה פראנס ב-2009: "לצרפתים יש משהו אישי נגדי, לא רוצה להתעמת איתם"

לאנס ארמסטרונג אמור להתכונן בימים אלה לחזרתו לעולם האופניים, אך היום (חמישי) הצהיר כי עדיין לא החליט אם ישתתף בטור דה פראנס בשנה הבאה בגלל "מתח עם האוהדים בצרפת ומארגני המירוץ".

ארמסטרונג בן ה-37, שינסה לשבור את שיאו ולזכות בפעם השמינית במירוץ היוקרתי, הצהיר בספטמבר כי "ב-100 אחוז אשתתף בטור", אבל בשבועות האחרונים מצב רוחו השתנה והוא ציין כי "האיבה והטינה נגדי גרמו לי לחשוב פעמיים ולא לקבל החלטות נחפזות".

"אני ריאליסטי", אמר ארמסטרונג, "ואני יודע שיש מתח עם האוהדים הצרפתים, התקשורת הצרפתית ועם המארגנים. אני לא רוצה להתמודד עם זה עכשיו, ואולי גם לא ביולי. לא נראה לי שכולנו נשב ביחד ונשיר 'קומבאיה'".

כאמור, לפני חודשיים הוא כבר הצהיר בפומבי על חזרתו החגיגית, אך מאז מערכת היחסים שלו עם הציבור והתקשורת הצרפתיים רק התחממה. "יש להם משהו אישי נגדי", אמר ארמסטרונג, "אני חושב שהדרך שבה התחריתי - השיטתיות שלי, העובדה שלא הראיתי כאב או סבל - היא לא כל כך פופולרית בצרפת".

ארמסטרונג, שהצהיר כי חזרתו היא רק כדי ליצור מודעות למלחמה בסרטן, ציין כי הוא מתכנן להגיע לכל המירוצים הגדולים, מלבד לטור דה פראנס. "אגיע לג'ירו ד'איטליה, למירוץ פלאנדרס ולמירוץ קליפורניה", אמר בין השאר ארמסטרונג.

הוועדה למלחמה בסמים בצרפת דרשה מארמסטרונג לבדוק מחדש את בדיקות השתן שלו מ-1999, כיוון שלטענתם, עכשיו יש ברשותם בדיקות מתקדמות יותר שיכולות לגלות חומרים אסורים שבעבר ניתן היה להסתיר. ארמסטרונג סירב. "אני לא משחק איתם משחקים", אמר ארמסטרונג, שכבר נוקה מאשמה על ידי חוקרים פרטיים ב-2006, "עכשיו אני צריך למצוא את האיזון בין הרצון שלי לזכות בפעם השמינית בטור ולקדם את המלחמה בסרטן, לבין כל האיבה הזאת שקיימת נגדי".

אגב, הקבוצה של ארמסטרונג, אסטנה, עשויה שלא לקבל זימון לטור לאחר שהושעתה מהמירות של השנה שעברה לאחר שבדמו של הרוכב אלכסנדר וינוקורוב נמצאו חומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully