וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר רוברטסון, מייקל ג'ורדן, טוני פארקר

הצרפתי של סן אנטוניו הוא השחקן השלישי בתולדות ה-NBA שקולע 55 ומחלק 10 אסיסטים במשחק: "פשוט רציתי לנצח". גם אטלנטה מתלהבת

טוני פארקר נכנס הבוקר (חמישי) לחברה טובה. הצרפתי של סן אנטוניו, שהצעיד את קבוצתו לניצחון ראשון העונה, הוא השחקן השלישי בלבד בתולדות הליגה שקולע מעל 55 נקודות ומחלק עשרה אסיסטים במשחק, כשהשניים האחרים הם מייקל ג'ורדן (בעונת 92/93, כשקלע 57 וחילק 10) ואוסקר רוברטסון (עונת 64/65, כשקלע 56 וחילק 12). "פשוט רציתי לנצח", אמר הצרפתי בסיום הניצחון 125:129 על מינסוטה, "ובשביל זה עשיתי כל מה שאני יכול. זה מסוג המשחקים האלה שהכל הולך לך. כולם יודעים שאם אני מכניס את הג'אמפים, אני יכול לעשות הכל".

מעבר לסטטיסטיקה המרשימה, פארקר בעיקר אמור לשמוח על הלחץ שירד מהכתפיים של קבוצתו, אחרי פתיחה שכללה שלושה הפסדים. עם 2.5 שניות לסיום ההארכה הראשונה, פארקר קיבל כדור בפינה, וקבר ג'אמפר עם הבאזר ששלח את הקבוצות להארכה השנייה. "ראיתי את זה בעיניים שלו בנאדם", אמר בסיום רוג'ר מייסון, שסיים עם 26, "הוא היה בזון. כששחקן בכושר כזה, אי אפשר לדעת כלום".

גנב את ההצגה

פארקר גנב את ההצגה מאמארה סטודמאייר, שהעמיד שורה סטטיסטית לא פחות מרשימה. בהתחלה שגיאה על הלוח האלקטרוני באטלנטה הראתה כאילו כוכב הסאנס קלע 51, שזה שיפור של נקודה אחת לשיא הקריירה שלו, אך בהמשך התברר כי הנתון הנכון עומד על 49 (בלבד). "החברה באינדיאנה עבדו עליי", אמר אמארה בסיום. לא נורא.

המספרים מראים 17 מ-21 מהשדה, 15 מ-15 מהקו, 11 ריבאונדים, ששה אסיסטים וחמש חטיפות. כבר ברבע הראשון הוא הפציץ 21. "בדרך כלל אני נכנס באיטיות למשחקים ונותן לחברים להיות מעורבים", אמר אמארה, "אבל הלילה, אחרי שני משחקים רצופים, הרגשתי שהחבורה המבוגרת שלנו הייתה זקוקה לברק שלי".

אגב, אמארה בעיקר התגאה בסיום ביכולת ההגנתית שלו. "אני מנסה לזכות ביותר כבוד מהתקשורת בקטע ההגנתי", אמר סטודמאייר, "אני מנסה להשתפר, ומקווה לתת את הטון בתחום הזה".

מה קורה באטלנטה?

בפעם הראשונה זה 11 שנה, אטלנטה פותחת עונה ב-0:3. אבל זה לא רק המאזן הנקי מהפסדים, זו העובדה שהיא הגיעה לניו אורלינס למפגש מול אחת המועמדות החזקות במערב, ויצאה עם ניצחון גדול.

"הראינו הרבה אופי", אמר ג'ו ג'ונסון, שקלע 24, "אני יודע שזה מוקדם מדי, ואני לא רוצה להיסחף, אבל שלושת המשחקים האלה היו מדהימים. בחיים לא ראיתי את ההגנה שלנו מציגה כזאת יכולת, והמעודד זה שההתקפה שלנו עוד תשתפר. אבל עכשיו אנחנו חייבים להישאר ממוקדים. אסור לנו להיגרר לאופוריה. כל עוד נמשיך לשחק עם הביטחון הזה והאינטנסיביות הזאת, נוכל להתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בוסטון רוצה את מקדייס

דיווחים בארה"ב טוענים כי האלופה בוסטון סלטיקס מעוניינת לצרף לשורותיה את אנטוניו מקדייס, אם הנאגטס בסופו של דבר יקנו את החוזה שלו. בוסטון כבר ניסתה בעבר לצרף את מקדייס, אך הוא העדיף בסופו של דבר את הפיסטונס. הצפי הוא כי מקדייס יחזור לדטרויט אחרי ההמתנה ההכרחית של 30 יום, על אף שנמסר כי מקדייס עצמו נעלב מהמהלך של הפיסטונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully