וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "דל פיירו הקריב עצמו למען הקבוצה"

מאמן יובה היה מלא מחמאות לשחקן, שכבש צמד ב-0:2 על ריאל. הנסיך מצידו הגן על ראול. גיגס לא הסתפק ב-1:1 עם סלטיק: "הגיע לנו לנצח"

המחזור הרביעי בליגת האלופות הושלם אמש (רביעי) עם שמונה משחקים. במחזור הראי שנערך לפני שבועיים נפל מבול של 36 שערים, הפעם הסתפקו הקבוצות ב-17 שערים בסך הכול.

קשה להגדיר את ניצחונה של יובנטוס על לריאל מדריד (0:2) כהפתעה. במחזור הקודם ניצחה הגברת הזקנה 1:2. אז כוכב המשחק היה אלסנדרו דל פיירו, שכבש שער יפהפה. במשחק בסנטיאגו ברנבאו השחקן הבלתי נגמר בן ה-34 התעלה עוד יותר על עצמו וסיים עם צמד נהדר כדי לזכות את יובה בשלוש נקודות, שמקרבות אותה מאוד לשלב הבא במפעל.

רק לפני בשבועיים, לפני המשחק מול ריאל מדריד, הייתה חרב הפיטורים קרובה מאוד לצווארו של קלאודיו ראניירי. הפסד לאלופת ספרד והוא היה מסולק מהביאנקונרי, אלא שיובנטוס ניצחה ומאז היא דוהרת, הרבה בזכותו של הנסיך שלה.

"לנצח 0:2 בברנבאו זה דבר שאי אפשר לזלזל בו", אמר בסיום המשחק מאמנה של יובה קלאודיו ראניירי. "חזרנו למיטבנו במהלך 15 הימים האחרונים. הניצחון במחזור הקודם נתן לנו ביטחון. הייתי מאוד שמח מהתפקוד של הבחורים. הם עשו מה שביקשתי מהם, עשו הגנה חזקה ולחצו את ריאל.

"הקהל של ריאל פנטסטי וכאשר הם רואים אלוף - ודל פיירו לא רק הבקיע שני שערים, הוא הקריב עצמו למען הקבוצה - הם יודעים להעריך זאת", הוסיף ראניירי המאושר. "דל פיירו נשא את הקבוצה על הכתפיים וסחב אותה קדימה. הוא היה פנטסטי במשחק והוא באמת ממלא בנאנמנות את תפקידו כקפטן הקבוצה".

ראניירי גם התייחס, כמובן, לביקורת הרבה שהושמעה נגדו עד לפני שבועיים ואמר: "הספקולנטים הרגילים יתחילו להעליב ולבקר אותי ברגע שנפסיד. אל תדאגו לגבי זה! היינו במצב חירום, ברם זה נפלא לראות כיצד כל שחקן עובד עבור הקבוצה למען התוצאות".

"ידענו שאנו מתמודדים נגד קבוצה חזקה מאוד", אמר כובש הצמד דל פיירו, "אבל לא חשבנו על השם של הקבוצה, 'ריאל מדריד', ועל האצטדיון הפנטסטי שיש להם, והיינו מרוכזים מאוד". דל פיירו התייחס גם לכושר הלא טוב ששרוי בו ראול ועל כך שהוא לא הבקיע: "הוא לא יכול לכבוש צמד בכל משחק, כפי שהוא היה רגיל בעבר. אבל אם אני זוכר נכון, הוא אחד מהסקוררים הכי גדולים בליגת האלופות וגם הבקיע במשחק הליגה האחרון של הקבוצה. הוא אלוף גדול, חזק ומסוכן גם בתנועה שלו וגם בסיומת".

דל פיירו התייחס גם לחזרתה של קבוצתו למאבקי הצמ'פיונס ליג: "לא היה לי לרגע ספק שנחזור לאירופה. גם ברגעים הקשים ביותר, ידעתי שנחזור לשלבים הכי גבוהים".

גיגס: "הגיע לנו לנצח"

מנצ'סטר יונייטד נחלצה בשן ועין מהסלטיק פארק, לאחר שריאן גיגס, קשרה הוותיק של הקבוצה, כבש שש דקות לסיום כדי להציל את יונייטד מהפסד ולגנוב נקודה מסלטיק בתיקו 1:1.

גיגס עצמו היה בטוח שלשדים האדומים הגיע לנצח במשחק: "זה מתסכל, הצגנו יכולת מאכזבת במחצית הראשונה. אם להיות כן, במחצית השנייה עבדנו קשה מאוד והצלחנו לשמור את סלטיק. ידענו שנגיע למצבים, זה רק היה תלוי בניצול שלהם.

"הם הסתגרו בהגנה ושמרו חזק. כמובן שהיה לנו מעט מאוד זמן אחרי השוויון, כך שתיקו אמור להיות מספק עבורנו, אבל לפי הדרך והקצב בהם שיחקנו, הגיע לנו לנצח", אמר הקפטן, שהוסיף: "באנו לכאן כדי לנצח, אבל כעת יש לנו שני משחקים כדי להשלים את העלייה לשמינית הגמר".

פליפה מלו: "מחמאות לשתי הקבוצות על המשחק"

פיורנטינה הייתה מאוכזבת מהתיקו 1:1 נגד באיירן מינכן. הוויולה, שאירחו את המשחק, הובילו החל מהדקה ה-11 אחרי שער של אדריאן מוטו, אבל בדקה ה-78 הצליח טים בורובסקי להבקיע את שער השוויון.

"אני חושב שכל הקבוצה הייתה מצוינת" אמר קשר פיורנטינה פליפה מלו, "ושיחקנו טוב מאוד. יכולנו להבקיע יותר, אבל זה הכדורגל. היינו חסרים את השער השני, אבל מחמאות לשתי הקבוצות על המשחק הטוב שהן הציגו".

פיורנטינה התרחקה מההעפלה לשלב הבא, מאחר והיא צריכה לנצח את ליון במחזור הבא ולקוות לניצחון של באיירן על האלופה הצרפתית במחזור הסיום. גם מלו יודע שזה קשה: "אנחנו צריכים כעת להסתכל קדימה ולנצח את ליון, ואז לראות מה יקרה".

פברגאס: "לפעמים אנחנו עצבניים יותר מדי"

התותחנים של ארסן ונגר ירו ללא הפסקה בטורקיה במחזור הקודם וסיימו עם ניצחון גדול, 2:5, אבל דווקא באצטדיון האמירויות לא הצליחה ארסנל לשחרר את הניצרה וסיימה בתיקו 0:0 עם פנרבחצ'ה.

בסיום המשחק נשמע ססק פברגאס, קשרה של ארסנל, כעוס: "כרגיל, החזקנו הרבה מאוד בכדור, אבל נעדרנו את התנועה בשליש האחרון של המשחק. לעיתים אנחנו יותר מדי עצבניים. כשדברים לא מסתדרים, כל אחד מנסה להציל את המולדת לבד. זה כמובן מתסכל, כשיש לקבוצה שלך כל כך הרבה הזדמנויות להבקיע, אבל אתה לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully