וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקט רוני: מילאן ניצחה בתוספת הזמן

אופ"א: רונאלדיניו סידר למילאן 0:1 על בראגה בשער מדהים (93). ערב מושלם לאנגליות. סטנדרד ליאז' - סביליה 0:1. סנטאנדר-שאלקה 1:1

המחזור השני בשלב הבתים בגביע אופ"א לא איכזב וניפק מעט דרמות. שוב, מי שמשכה את מרבית תשומת הלב היא מילאן. מוליכת הליגה האיטלקית החדשה אירחה בסן סירו את בראגה הצנועה שהייתה קרובה לתיקו סנסציוני, עד שהגיע רונאלדיניו וסידר 0:1 קטן וניצחון שני למילאן בבית 5. במשחק נוסף הירנביין הפסידה בפעם השניה, 5:1 בוולפסבורג.

בבית 1, מנצ'סטר סיטי נראתה טוב, אבל ניצחה בקושי 2:3 את טוונטה ההולנדית. במשחק השני בבית ראסינג סנטאנדר, לאחר ניצחונה הגדול ביום שבת על ולנסיה סיימה ב-1:1. במשחק המרתק של בית 2 חזרה גלטסאריי עם ניצחון חשוב 0:2 מליסבון על בנפיקה. סטנדארד ליאז' עשתה את התוצאה של הערב עם 0:1 על סביליה, שממשיכה ביכולת הרעה מהליגה. במשחק המקביל בבית ניצחה שטוטגרט את פרטיזן בלגרד 0:2.

בבית 4, דארן בנט הפציץ שלושער וטוטנהאם המשיכה להיראות נפלא והביסה 0:4 בוייט הארט ליין את דינמו זאגרב. אודינזה האיטלקית חזרה ממוסקבה עם עוד שלוש נקודות ושמרה על המאזן המושלם, לאחר ניצחון 1:2 על ספרטק.

בבית 6, אסטון וילה סגרה ערב מושלם לקבוצות אנגליות עם 0:1 על סלביה פראג. ולנסיה, אחרי ההפסד לסנטאנדר בליגה ביום שבת, תנסה להתאושש על חשבונה של פ.צ קופנהאגן בבית 7. במשחק המעניין של בית 8 צסק"א נותרה במאזן מושלם לאחר ניצחון גדול 1:3 בחוץ על פיינורד.

בית 1

מנצ'סטר סיטי - טוונטה 2:3

סטיב מקלארן שב לביקור שני בתוך זמן קצר באנגליה, ולאחר התבוסה במוקדמות ליגת האלופות נתן הפעם פייט רציני יותר, אבל שוב ירד מנוצח. הפתיחה בישרה טובות. ז'ו ושון רייט פיליפס החליפו מסירות והאנגלי כבש את הראשון לסיטי כבר בדקה השניה. בדקה ה-17 אלחרו אלייה ניצל קיפאון בהגנה המקומית והשיג את השוויון. הרגע הגדול במשחק הגיע בדקה ה-57 עם שער מדהים של רוביניו לאחר בישול נפלא של סטיבן איירלנד.

יושבי הסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום לא הספיקו להתאושש, וכעבור שתי דקות בנג'אני מרווארי המחליף כבש את השלישי. רוב ווילארט החזיר את העניין למשחק עם שער מצמק בדקה ה-65. רוביניו עוד הספיק לבעוט לקורה ובדקה ה-90 החמיץ בלאיסה נ'קופו, חלוץ נבחרת שוויץ, מצב של 100 אחוז כשבעט מתוך הרחבה גבוה מעל השער. טל בן חיים ישב 90 דקות על הספסל.

ראסינג סנטאנדר - שאלקה 1:1

נקודה ראשונה לספרדים במפעל. מוחמד צ'יטה המשיך את כושר ההבקעה הנפלא שלו מהשבת האחרונה והעלה את סנטאנדר ליתרון בדקה ה-57. אורלנדו אנגלאר איזן כעבור ארבע דקות. שאלקה עדיין מוליכה את הבית עם ארבע נקודות.

בית 2

בנפיקה - גלטסראיי 2:0

גלטסראיי נראית בדרך הבטוחה לסגור את בית 2. הטורקים חזרו מליסבון עם ניצחון חשוב של 0:2, שהעלה את מאזנם לשש נקודות ופתח פער משמעותי על פני שאר יריבות הבית. אמרה אסיק כבש את הראשון בדקה ה-51, ואומיט קאראן סגר עניין בדקה ה-69 לקבוצה של מיכאל סקיבה.

מטאליסט חרקוב - הרטה ברלין 0:0

בית 3

סטנדרד ליאז' - סביליה 0:1

אחרי שנתיים רצופות בהן זכתה בתואר, הקבוצה הספרדית איבדה אותו לזניט סט. פטרסבורג. אחרי ניצחון על שטוטגרט במשחק הראשון, סביליה קיוותה לעלות לשש נקודות, אבל לשווא.

סטנדרד, אלופת בלגיה במשחקה הראשון בבית, ממשיכה להרשים באירופה, וגם הערב שלטה במשחק. דיומרסי מ'בוקאני הנפלא כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה לרשת הגבוהה בדקה ה-38. סביליה התקשתה לייצר מצבים, וירדה מנוצחת. סלים טועמה ישב 90 דקות על הספסל.

שטוטגרט - פרטיזן בלגרד 0:2

שטוטגרט התקשתה מאוד בביתה מול פרטיזן בלגרד העקשנית, אך צמד של מריו גומז, האיש המאכזב של היורו, סידר ניצחון ראשון במפעל למאמן ארמין ווה. גומז כבש בשתי בעיטות מתוך הרחבה בדקות ה-77 וה-80. האורחים מסרביה ספגו את הפסדם השני בבית ומתרחקים מעלייה לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית 4

טוטנהאם - דינמו זאגרב 0:4

מי שעוד הטיל ספק בהתאוששות המופלאה של התרנגולים מאז מונה הארי רדנאפ, קיבל הערב תשובה מוחצת. טוטנהאם הביסה בוייט הארט ליין 0:4 את דינמו זאגרב. האיש של המשחק היה דארן בנט שכבש שלושער בדקות 30, 34 ו-70. טום האדלסטון כבש בבעיטה מ-25 מטרים את השלישי בדקה ה-59 ובישל שני שערים. לוקה מודריץ' פגש את קבוצתו לשעבר ולא הראה גם הוא שום סנטימנטים.

ספרטק מוסקבה - אודינזה 2:1

אודינזה נמצאת בפורמה מצוינת וממרומי המקום השני בסרייה A, המשיכה את היכולת גם באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה כדי להשיג ניצחון שני בשלב הבתים, על ספרטק של מיכאל לאודרופ. אנטוניו די נטאלה קיבל מנוחה, אבל פאביו קוואלירלה השכיח את חסרונו. בדקה ה-12 בעט החלוץ לקורה, והמשיך את הכדור החוזר לרשת. חמש דקות חלפו והרוסים השיגו שוויון לאחר מרגליו של קלמנטה חואן רודריגז. אותו רודריגז הכשיל בדקה ה-60 את קוואלירלה ברחבה, והאיטלקי כבש מהנקודה הלבנה. ג'ובאני פסקוואלה האורח עוד הורחק בדקה ה-86, אבל זה לא מנע מאודינזה את הניצחון ולעלות למקום הראשון בבית.

בית 5

מילאן - בראגה 0:1

אחרי 10 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, מילאן היא אחת מהקבוצות הלוהטות באירופה וביום ראשון היא גם טיפסה לפסגת הטבלה האיטלקית לראשונה מזה ארבע שנים, אבל הערב מול בראגה היא חיכתה 93 דקות לשער ניצחון, ועוד איזה שער.

במשך 90 דקות הרוסונרי הזיעו מול הפורטוגלים שהסתגרו בהגנה והביכו את המקומיים במתפרצות, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן, בראגה התקשתה להרחיק כדור, גאטוסו הוריד אחורה לרונאלדיניו שהפציץ ב-20 מטרים למשקוף ופנימה. שער מדהים לפנומן שנכנס רק בדקה ה-63 למגרש. ניצחון דחוק למילאן.

וולפסבורג - הירנביין 1:5

במשחק הפתיחה שלה בבית ה', וולפסבורג של פליקס מגאת נתנה הצגה. דווקא הירנביין כבשה ראשונה בדקה ה-31 כשמיקה וריינן הפיני בעט פנימה לאחר בישול של דניאל פראניץ', אבל לאחר שלוש דקות אדין דזקו הבוסני איזן ל-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-39, עם שער של גראפית הברזילאי מבישול של אשקן דג'גה. האיראני המשיך לתפקד כטבח ובדקה ה-53 הכניס כדור נפלא לזבזדאן מיסימוביץ' שכבש את השלישי. המטווח נמשך ובדקה ה-61, גראפית הגביה כדור חופשי ודזקו כבש השלים צמד. החגיגה נמשכה ויוזף קז'ינובק הצטרף לרשימת המבקיעים בדקה ה-71.

בית 6

סלביה פראג - אסטון וילה 1:0

אסטון וילה השלימה את היום המושלם של האנגליות עם 0:1 קטן בפראג. בדקה ה-25 בעט סטיב סידוול כדור שפגע בחברו לקבוצה, ג'ון קארו, שינה כיוון, וחדר לרשת. ניצחון שני לקבוצה של מרטין אוניל שנמצאת בראש הבית. סלביה הפסידה במשחקה הבכורה שלה בשלב הבתים.

אייאקס - ז'ילינה 0:1

הקבוצה של מרקו ואן באסטן התאוששה מההפסד לוילה בשבוע שעבר. לואיס סוארז כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41.

בית 7

ולנסיה - פ.צ קופנהאגן 1:1

ולנסיה קיוותה להתאושש מהתקופה הרעה בליגה דרך הופעת הבכורה בבית ז', אבל נחלו עוד מפלה ביתית. אדו בישל לפרננדו מוריינטס בדקה ה-61, אך חמש דקות לפני הסיום השתיקו הדנים את המסטאייה. מיקאל אנטונסון נגח לעבר הרחבה, וסזאר סנטין הברזילאי המשיך לרשת. קופנהאגן משיגה נקודה יקרה תוך שהיא מתגברת על הרכב חסר במיוחד. ולנסיה תחפש מקום אחר להתאוששות. בסנט אטיין יכולים רק לחייך למראה טבלת הבית.

סט. אטיין - רוזנבורג 0:3

לפני המשחק התבשר לורן רוסיי, מאמן סנט אטיין, כי אם לא ישיג תוצאה טובה מול הנורבגים ובמשחק הליגה הקרוב, יפוטר מתפקידו. במחצית, במצב של 0:0, כבר החל המאמן לארוז, אך אז התעוררו שחקניו ונתנו לו אוויר לנשימה. אילן (59), פאולו מאשאדו (63) וקווין מיראלס (76) כבשו לצרפתים שמגמגים בליגה, אך סופרים ניצחון שני באירופה.

בית 8

פיינורד - צסק"א מוסקבה 3:1

בדו קרב בין מחזיקת גביע אופ"א ב-2003 למחזיקת הגביע ב-2005, יצאו האורחים כשידם על העליונה, צברו ניצחון שני בבית ח' והנחילו להולנדים הפסד שני. בדקה ה-14 בישל יורי ז'ירקוב מצוין לוסילי ברזוצקי שכבש את הראשון לרוסים. רבע שעה מאוחר יותר הגביה רוי מקאי מימין וג'ובאני ואן ברונקוהרסט המשיך בבעיטה לרשת, אבל צסק"א ירדה למחצית ביתרון לאחר שער של ואגנר לאב בדקה ה-40. פיינורד חיפשה שוויון במחצית השניה, החמיצה ממצבים קורצים וספגה את השלישי בדקה ה-81, כשואגנר לאב העלה את מאזנו לשני שערים מעוד בישול של ז'ירקוב. שתי דקות מאוחר יותר הורחק אלדונין משורות הקבוצה הרוסית, מה שלא מנע את הניצחון.

לך פוזנאן - נאנסי 2:2

אכזבת העונה בצרפת הוציאה תיקו בשיניים מול הפולנים במשחק הבכורה בשלב הבתים. כבר בדקה הרביעית כבש סלבומיר פשקו את הראשון לפוזנאן בבעיטה חזקה ממרכז הרחבה. נאנסי הגיבה בשער שוויון מהיר בדקה ה-10, מרגלי כריס מאלונגה, אבל 12 דקות מאוחר יותר הגיע השער היפה במשחק. סמיר סטיליץ' שלח טיל אדיר מ-35 מטרים והכניע את ג'נארו ברסליאנו. נאנסי הגבירה את הלחץ במחצית השניה והשיגה שוב שוויון. מונסף זרקה כבש בבעיטה שטוחה משמאל לימין בדקה ה-81, כדי לקבוע 2:2 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully