וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ציבונה הפתיעה את אולימפיאקוס

הקרואטית נותרה המושלמת היחידה בבית א', אחרי ניצחון ביתי 76:85 על היוונים. צסק"א ניצחה במדריד 58:54, סיינה גברה על ברצלונה 61:71

משחקי היום השני של היורוליג (חמישי) עימתו 10 קבוצות בחמישה משחקים, מלבד משחקה של מכבי תל אביב, שגברה בתום הארכה על לה מאן. שתי הקבוצות המושלמות של הבית ערב המחזור, ציבונה זאגרב ואולימפיאקוס, נפגשו בקרואטיה למשחק, בסיומו הפתיעה ציבונה עם ניצחון 76:85 ונותרה לבדה כמוליכה.

המשחק הגדול של המחזור נערך בבית ד', כשריאל מדריד אירחה בביתה את אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה. קרב החפירות נמשך עד לסיום, ובסופו צסק"א נשארה עם מאזן מושלם אחרי ניצחון 54:58. בבית ב' הנחילה סיינה לברצלונה את הפסדה הראשון, עם 61:71, בעוד היא נותרה מושלמת. בבית ג' היה זה הערב של קבוצות החוץ. פנרבחצ'ה/אולקר חזרה מפיגור וגברה על בדאלונה 67:70, וגם רומא הרשימה עם 67:78 בלובליאנה.

בית א

ציבונה זאגרב - אולימפיאקוס 76:85

שתי הראשונות בביתה של מכבי תל אביב הגיעו עם מאזן מושלם לקרב בהיכל דראזן פטרוביץ' בזאגרב. בסיומו ספגה אולימפיאקוס את הפסדה הראשון העונה, 76:85. הקבוצה היוונית, שעשתה הקיץ את אחד ממסעות הרכש הכי נוצצים ביבשת, גברה במחזורים הקודמים על אבלינו האיטלקית ומלאגה הספרדית, אך מול ציבונה הביתית הסיפור היה שונה.

אולימפיאקוס פתחה עם יוצאי מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין בחמישייה, וירדה ביתרון 14:18 אחרי הרבע הראשון. לאחר המנוחה ציבונה עלתה בסערה ועשתה ריצה נאה של 10:25 באמצעות דאבור קוס וניקולה פרקאצ'ין, עד ליתרון 11 במחצית.

הרבע השלישי היה רבע של הפצצות משני הכיוונים, כשקאלווי קולע לציבונה וגריר ובורוסיס (14 כ"א) עונים מן העבר השני. אולימפיאקוס עשתה את כל המאמצים כדי לחזור למשחק ברבע האחרון, אך ציבונה הייתה גדולה עליה היום וחגגה בסיום. וויצ'יץ' קלע 7 לזכות היוונים, בעוד הלפרין הסתפק בשתי נקודות בלבד, שבוע לפני המפגש המרגש של שניהם מול הצהובים. ארל קאלווי הוביל את קלעי ציבונה עם 17, ונעזר ב-15 מצידו של מארשל.

בית ב

סיינה - ברצלונה 61:71

אחרי הניצחון הגדול על פנאתינייקוס בשבוע שעבר פגשה ברצלונה יריבה קשה אחרת בדמותה של הקבוצה העיקשת מטוסקנה, שהצליחה לעצור את הקטר הקטלוני עם ניצחון ביתי מצוין ולשמור על מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים. בארסה נשארה בתמונה במחצית הראשונה בסיומה הוליכה 32:34, וברבע השלישי אף הגדילה קבוצתו של חאבי פאסקוול את יתרונה והובילה 45:51 עשר דקות לסיום, אבל סיינה לא התכוונה להפסיד לעיני הקהל הביתי שלה.

רבע אחרון עוצמתי של המקומיים עצר את ברצלונה על עשר נקודות בלבד, ומהעבר השני נצץ הנרי דומרקאנט, שבמדי אפס פילזן רשם את משחקו הטוב ביורוליג אי פעם מול בארסה לפני שלוש שנים, והריץ את סיינה ל-26 נקודות ברבע. דומרקאנט סיים עם 19 נקודות למנצחים, קשישטוף לאברינוביץ' הוסיף 12 ורומיין סאטו תרם 12. ארסן אילייסובה קלע 14 למפסידים, חואן קרלוס נבארו היה חלש עם שבע נקודות בלבד.

בית ג

אולימפיה לובליאנה - רומא 78:67

הסלובנים אירחו את שחקניהם לשעבר, סאני בצ'ירוביץ' ופרימוז ברזץ, למפגש מרגש שבסיומו יצאו האורחים עם ידם על העליונה. רבע שני נפלא של בצ'ירוביץ' הלוהט (23 נקודות בסך הכל) וכוכב התיכונים בריאן ג'נינגס (14) סידר לרומא יתרון עליו שמרה עד לסיום.

ללובליאנה זהו הפסד שלישי בשלושה משחקים ונראה שהסגל הצעיר מתקשה להתמודד במעמד היורוליג. מירזה בגיץ' קלע 16 ללובליאנה ומרקו מיליץ' הוותיק הוסיף 14, שלא הספיקו מול העליונות הברורה של האיטלקים במשחק.

חובנטוד בדאלונה - פנרבחצ'ה/אולקר 70:67

הקטלונים רושמים את הפסדה השני במפעל, וזאת למרות רבע שני נפלא בו שלטו עם 9:22. פנרבחצ'ה נשארה במשחק, הרבה בזכות יכולת טובה מתחת לסלים של מירסאד טורצ'אן (11 נקודות ו-9 ריבאונדים), וניצלה את התצואה הנמוכה על מנת להשלים מהפך ממש בדקות הסיום. אמיר פרלדזיץ' תרם 15 לפנר, סימאס יסאיטיס הוביל את קלעי בדאלונה עם 15 משלו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ד

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 58:54

המשחק המרכזי של בית ד' ושל כל המחזור עימת שתיים מהאריות של אירופה. ריאל מדריד הגיעה אחרי הפסד וניצחון, בעוד צסק"א התייצבה עם מאזן מושלם, אך ללא שניים משחקניה הבכירים, הרכז ג'יי אר הולדן והפורוורד מתיאס סמודיש.

קרב הענקים היה צמוד לכל אורכו וההגנות שיחקו תפקיד מכריע. אחרי מחצית בה קלעה רק 23 נקודות, צסק"א העבירה הילוך בשני צידי המגרש וביטלה לחלוטין את יתרון הביתיות של הספרדים בדרך לניצחון שלישי רצוף. זוראן פלאניניץ' הוליך את צסק"א עם 13 ונעזר ב-11 של שישקאוסקאס ו-6 של טרנס מוריס. ריאל זכתה ל-10 מצידם של המקומיים רייס ומומברו, אבל הזרים לא תרמו את חלקם והתוצאה בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully