וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ונוס וזבונרבה מתקרבות לחצי הגמר

השתיים עם שני ניצחונות משני משחקים. הרוסיה גברה על איבנוביץ' המאכזבת, האמריקאית ניצחה את דמנטייבה 1:2. סרינה גם ניצחה

למרות שבכלל לא הייתה אמורה להיכנס לטורניר המאסטרס, ורה זבונרבה מוכיחה שהיא ראויה לכך והרבה יותר מזה. הרוסיה, שניצחה אתמול (שלישי) את בת ארצה, סבטלנה קוזנצובה, השיגה את ניצחונה השני ב'בית הלבן' בדוחא כשגברה על אנה איבנוביץ' 3:6, 7:6, 4:6 ועשתה צעד משמעותי לקראת חצי הגמר.

הסרבית, שהפסידה רק אתמול לילנה ינקוביץ' 6:3, 6:4, לא הצליחה למנף את הזכייה בטורניר לינץ מלפני קצת יותר משבוע, שם היא דווקא ממש לא ספרה את זבונרבה בגמר וניצחה אותה 2:6, 1:6. הפעם כאמור האופרה הייתה אחרת לגמרי, מה שכנראה ישאיר את איבנוביץ' מחוץ לטורניר ועם טעם מר בפנה לעונה שחציה הראשון דווקא היה מצוין.

שתי שבירות של זבונרבה במערכה הראשונה הקנו לה 3:6 קליל, אך איבנוביץ' התעוררה במערכה השנייה והביאה אותה לשובר שוויון אז ניצחה 5:7 והשוותה ל-1:1. זבונרבה עלתה עם הרבה עצבים למערכה המכרעת, התלוננה על השיפוט והקורבן הייתה איבנוביץ', שנשברה בפתיחה ופיגרה כבר 3:0. אלא שהסרבית דאגה לשמור על ההגשות וגם כשפיגרה 5:2 היא זכתה במשחקון ההגשות שלה והחזירה במשחקון הבא שבירה לרוסיה. זבונרבה מנעה שובר שוויון כשמיד אחר כך השיבה לה שבירה וזכתה במשחק עם 4:6.

בהמשך אלנה דמנטייבה התייצבה למשחקה הראשון בטורניר מול ונוס וויליאמס, שניצחה אמש את דינארה סאפינה בשתי מערכות. הפעם זה הלך לאמריקאית הרבה יותר קשה והיא נזקקה לניצחון בשלוש מערכות 4:6, 6:4, 3:6 במשחק רווי שבירות. השתיים שברו כל אחת את השנייה בארבעת המשחקונים הראשונים, אך בהמשך ונוס התעלתה וסיימה עם ניצחון בזכות שבירה נוספת. דמנטייבה התעלתה במערכה השנייה וכבר בפתיחה שברה את ההגשות של ונוס ושמרה על היתרון עד הסיום. במערכה המכרעת על אף ארבע טעויות כפולות של האמריקאית, היא סיימה עם ניצחון תוך שעתיים ועשרים דקות.

סרינה וויליאמס התייצבה אף היא למשחקה הראשון במאסטרס ונראה שבינתיים אין לה קושי מיוחד, לפחות מול דינארה סאפינה, אחת הטניסאיות המתקדמות בסבב, שסיימה עם הפסד 6:4, 6:1 תוך שעה ועשר דקות. ההגשות החלשות של הרוסיה איפשרו לוויליאמס לשבור אותה לא פחות מחמש פעמים במהלך המשחק. כאמור זהו הפסדה השני של סאפינה שכנראה סיימה את הטורניר. וויליאמס כעת מצפה למשחקה הבא נגד אחותה, ונוס.

* היום התקיימה ההגרלה של משחקי המאסטרס לגברים, לפיה נקבע כי רוג'ר פדרר, זוכה השנתיים האחרונות, ישחק ב'בית האדום' יחד עם אנדי מארי, אנדי רודיק וז'יל סימון, במה שנחשב ל'בית המוות'. בבית המקביל, 'בית הזהב' יתמודדו נובאק דג'וקוביץ', ניקולאי דוידנקו, ג'ו-וילפרד צונגה וחואן מרטין דל פוטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully