וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אחד הדורות הטובים בשנים האחרונות"

5.11.2008 / 15:46

הנבחרת הצעירה פתחה קדנציה חדשה של ילידי 1988/89 וערכה אימון לקראת המפגש עם סרביה. המאמן מתרשם מהכישרונות

הנבחרת הצעירה של ישראל התכנסה היום (רביעי) לאימון ראשון בקדנציה החדשה. הנבחרת של ילדי 1986/87 סיימה את דרכה עם ההפסד לאיטליה בפלייאוף העלייה לאליפות אירופה, ואילו הנבחרת החדשה מורכבת מילידי 1988/89. בשורות הנבחרת ערכו מספר שחקנים אימון בכורה. חלוץ הפועל פתח תקווה, עומרי רון, פצוע ולא הגיע לאימון. דודו ביטון מהפועל רעננה זומן לסגל במקומו.

בין השמות החדשים שהגיעו לאימון: השוערים, גד עמוס (מכבי חיפה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים) ודניאל ליפשיץ (מכבי נתניה), רמי גרשון מהפועל ראשון לציון, דין מורי מבני יהודה, ליעד אלמליח ומוחמד גדיר ממכבי חיפה ועידן ורד מבית"ר ירושלים.

המאמן, מוטי איוניר, התייחס לנבחרת החדשה: "זו תחושה טובה להתחיל מחדש, לבנות נבחרת חדשה למשימה חדשה. הנבחרת הצעירה עשתה שני קמפיינים מצוינים, עם עליה היסטורית לגמר אליפות אירופה וגם בקמפיין האחרון השגנו תוצאות טובות, אך התאכזבנו שלא העפלנו. יש בנבחרת הזאת כישרונות שמשתלבים עם השחקנים מהנבחרת הקודמת. מדובר בדור מצוין. אני לא יודע אם זה הדור הטוב ביותר בשנים האחרונות, אבל בטוח שזה אחד הטובים שבהם".

כזכור, ישראל היא אחת משתי המועמדות האחרונות לארח את אליפות אירופה ב-2011. אם אופ"א תחליט בדצמבר שהאליפות תתקיים בישראל, הנבחרת תעפיל אוטומטית. אם תיבחר דנמרק, ישראל תוגרל בפברואר באחד מבתי המוקדמות, שיחלו בחודש מארס.

אושרי רואש אמר: "סיימנו פרק יפה מאוד ולצערי לא העפלנו, אבל יש נבחרת חדשה, צעירה ומוכשרת". אלמוג כהן הוסיף: "תמיד כיף לבוא לנבחרת, אנחנו נתגבש ואני מקווה שיהיה סגל טוב. מוטי אמר לנו שהוא מאמין שתהיה נבחרת מאוחדת וטובה".

הנבחרת תתכנס ב-17 וב-18 בנובמבר למחנה אימונים בן יומיים כהכנה למשחק הידידות מול סרביה באצטדיון רמת גן ב-19 לחודש. המשחק יהיה משחק מקדים (17:00) למשחקה של הנבחרת הבוגרת מול חוף השנהב, שיתקיים בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully