וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל אדבאיור ייעדר שלושה שבועות

חלוץ ארסנל נפצע בהפסד לסטוק ויחמיץ את יונייטד בשבת. גם וולקוט בספק. בובי צ'רלטון טוען בראיון שרונאלדו טוב יותר מג'ורג' בסט

בשבת (14:45) תארח ארסנל את מנצ'סטר יונייטד באצטדיון האמירויות בניסיון להידבק ולא לאבד את המירוץ לאליפות כבר בשלב מוקדם של העונה. היום (רביעי) מתברר כי הסגל של התותחנים יתקצר עוד קצת לקראת המפגש, מאחר והחלוץ עמנואל אדבאיור ייעדר כשלושה שבועות ויחמיץ את המשחק בוודאות. מנגד, ויליאם גאלאס עשוי לחזור כבר במשחק הקרוב הערב (רביעי) בליגת האלופות מול פנרבחצ'ה.

אדבאיור, כמו גם תיאו וולקוט ובקארי סניה, נפצע במשחק הליגה מול סטוק סיטי (2:1). המנג'ר, ארסן ונגר, עדיין לא נרגע מהמשחק ויצא בהתקפה חמורה נגד שחקני סטוק. "הכוונה היחידה שלהם הייתה לפגוע בנו ואני יכול להראות כמה תיקולים שיוכיחו את מה שאני אומר".

הצרפתי המשיך לתקוף: "נראה לכם שרורי דלאפ הלך לכדור כשהוא תיקל את וולקוט? או שריאן שואוקרוס הלך לכדור כשהוא שלח את אדבאיור החוצה? הם פצעו לנו שחקנים בכוונה. ונגר התייחס למצב של שחקניו: "אדבאיור ייעדר שלושה שבועות. וולקוט יכול להיות בחוץ כמה ימים או כמה שבועות. הוא זקוק לניתוח בכתף".

בינתיים בהתאחדות האנגלית לא אהבו את ההתקפה החריפה של ונגר ועשויים להחליט להעמיד אותו לדין משמעתי על הדברים.

מי יותר גדול, בסט או רונאלדו?

עד כמה כריסטיאנו רונאלדו הוא חלוץ גדול יגידו השנים, אך כבר עכשיו עושים את ההשוואות המתבקשות לשחקנים אחרים בעולם. בובי צ'רלטון למשל טוען כי הפורטוגלי, שמשחק במנצ'סטר יונייטד טוב יותר מג'ורג' בסט.

בסט, שהבקיע שערים מרהיבים במנצ'סטר יונייטד עם ממוצע של שער למשחק, עומד כעת על שולחן ההשוואות עם רונאלדו, שמוכיח זו השנה השנייה שהוא חלוץ גדול. צ'רלטון, ששיחק עם בסט בעבר, מאמין כי היכולת של רונאלדו טובה יותר.

"לג'ורג' הייתה היכולת להוציא שחקנים מהמשחק ולנצח את כל מי שהוא רק רצה. הוא היה יותר טוב מכל אחד שאתה רואה, הוא פעם אחר פעם הביך שחקנים", אמר צ'רלטון בראיון שנערך עימו. "זה היה גן עדן לראות את ג'ורג' משחק כדורגל, כמו שזה עם רונאלדו עכשיו. ההבדל היחיד הוא שרונאלדו כנראה חזק ומהיר יותר", אמר שחקן העבר בן ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully