וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי מונה למאמן בני השרון

5.11.2008 / 11:24

אחרי פתיחת העונה המאכזבת והתפטרותו של ויינקרנץ, העדיפה הנהלת הקבוצה את בית הלחמי על פני בוסאני. בשבת כבר מחכה לו ירושלים

אריאל בית הלחמי מונה היום (רביעי) למאמן בני השרון. אחרי פתיחת העונה המאכזבת והתפטרותו של משה ויינקרנץ, החליטה הנהלת הקבוצה למנות את בית הלחמי כמאמן הקבוצה לפחות עד תום העונה הנוכחית, בתקווה שהמהלך יעזור לקבוצה להתאושש ממצבה הנוכחי.

בית הלחמי הועדף בסופו של דבר על פני רוני בוסאני, ומשחקו הראשון בתפקיד יהיה מול הפועל ירושלים בשבת הקרובה. מינויו של בית הלחמי הוא מהלך נוסף בניסיון הקבוצה להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות, יחד עם החזרתו של אוגונה אוניקווה לסגל הקצר, שסובל ממכת פציעות והיעדרויות מרובות.

בני השרון היא קבוצתו הרביעית של אריאל בית הלחמי בקריירה. בעונת 1998/9 הוא החליף במהלך העונה את אילן קובלסקי בגבעת שמואל, ירד עם הקבוצה ליגה, אבל הצליח להעלות אותה חזרה בתוך עונה. תחת הדרכתו של בית הלחמי, גבעת שמואל הפלייאוף העליון ולגמר הגביע. לאחר חמש עונות בגבעה, חתם בית הלחמי בעירוני אשקלון, שם אימן שלוש עונות. תחת שרביטו השיגה אשקלון את ההישג הטוב בתולדותיה, המקום הרביעי בעונת 2004/5.

בקיץ 2006 מונה בית הלחמי לתפקיד מאמן עירוני נהריה. הקבוצה פספסה את הפיינל פור בעונתו הראשונה, וסיימה חמישית. בעונה שעברה פוטר בית הלחמי בשלהי העונה, ומחליפו, רוני בוסאני, העלה את הקבוצה לפיינל פור. במקביל שימש בית הלחמי במהלך השנים כעוזרו של צביקה שרף בנבחרת ישראל, ומאמן את נבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully