וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסי: "זה מרגיז, השופט הכריע את המשחק"

באתלטיקו זועמים על ההחלטה שהובילה ל-1:1 מול ליברפול. ברצלונה חוששת שאינייסטה ייעדר כחודש וחצי, מוריניו אופטימי מתיקו בקפריסין

רצף 11 הניצחונות הרצופים של ברצלונה בכל המסגרות נקטע אמש (שלישי) דווקא מול פ.צ באזל הצנועה, אבל למרות ה-1:1 המעט מאכזב בקמפ נואו, החדשה הרעה הגיעה דווקא מכיוונו של אנדרס אינייסטה, שנפצע במהלך המשחק ועשוי להיעדר תקופה ממושכת.

הקשר הנפלא נפצע במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-67 ובקטאלוניה מיהרו לדווח שיתכן שהפגיעה יותר רצינית ממה שנראה בהתחלה והבינלאומי עשוי להיעדר כחודש וחצי. על פי אתר האינטרנט של העיתון 'ספורט', קיים חשש לקרע בשריר של השחקן ויתכן שהוא ייאלץ לנוח עד פגרת החורף. אינייסטה יעבור בדיקות נוספות מחר כדי לאבחן טוב יותר את חומרת הפציעה.

"לקח לנו זמן להיכנס למשחק והיינו זקוקים להרבה מאמץ, אבל עלינו לשמינית הגמר ואלו חדשות נהדרות", אמר אחרי המשחק מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, "אם אתה מנצח קבוצה 0:5 בחוץ זה לא אומר שתנצח אותה 0:10 בבית. השגנו את המטרה - העפלה לשלב הבא".

מגן הקבוצה, סילביניו, ששיחק 90 דקות ונהנה מהרוטציה של גווארדיולה, דווקא היה מאוכזב מאוד מקטיעת רצף הניצחונות של הקבוצה: "ידענו שיהיה משחק קשה למרות שהאוהדים שלנו לא חשבו ככה אחרי ה-0:5 שלנו מול באזל בחוץ. ליגת האלופות היא מפעל קשה, אבל אנחנו מאוד מאוכזבים מכך שהרצף שלנו נקטע".

מקסי רודריגז: "השופט טעה וגרם לתיקו"

אתלטיקו מדריד הייתה רחוקה דקות ספורות בלבד מניצחון 0:1 יקר באנפילד מול ליברפול, אבל החלטה גרועה של השופט השבדי מרטין האנסון, העניקה לאדומים פנדל בדקה האחרונה, אותו ניצל סטיבן ג'רארד כדי לקבוע 1:1.

באתלטיקו מאוד לא אהבו את השריקה של השופט וכובש השער, מקסי רודריגז, אמר אחרי המשחק: "הכנו את עצמנו שבוע שלם למשחק הזה והחלטה לא מוצדקת של השופט נתנה להם את ההזדמנות לחזור למשחק. זה מרגיז אותי. השופט טעה והוא גרם לתיקו הזה. עד הדקה ה-92 היו לנו 3 נקודות ואז הגיע הפנדל".

לעומת מקסי, מאמן הקולצ'יונרוס, חאבייר אגירה, סירב לבקר את השופט. "אני אף פעם לא מדבר על השופטים ואני לא מתכוון להתחיל עכשיו", אמר המאמן המקסיקני אחרי המשחק, "הייתי רחוק מאוד מהארוע, אבל האמת היא שזה קרה בדקה ובדקה הזו המשחק השתנה".

נשיא אתלטיקו, אנריקה סרזו, הוסיף: "אני לא אוהב לבקר שופטים, אבל במקרה הזה אני חושב שהוא עשה טעות. המשחק היה מאוד פתוח ואיכותי, אבל הדבר הרע מבחינתנו הוא שההחלטה של השופט עלתה לנו בניצחון".

מוריניו: "זו נקודה חיובית"

כמה שאינטר הייתה קרובה לעשות היסטוריה שלילית עם הפסד לאנורתוזיס פמאגוסטה כשרק עשר דקות לסיום היא נמנעה מהפסד מביך בזכות שער של חוליו קרוז.

אלא שבאינטר משדרים לפחות שהם לא לוקחים את זה קשה מידי, ומאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, העדיף להסתכל על הצדדים החיוביים מהמפגש מול הקבוצה הקפריסאית: "זו נקודה חיובית עבורנו וזה משאיר אותנו במצב טוב מבחינת הסיכויים להעפיל לשלב הנוק אאוט. אם ננצח את המשחק הבא בבית, נעלה. למרות זאת, אני מאמין שאם אתה רוצה להצליח בליגת האלופות אתה צריך להיות חזק בפברואר ולא עכשיו".

על המשחק אמר הפורטוגלי: "זה היה משחק במקום שבו כבשנו שבעה שערים. שלושה עבורינו, שלושה עבורם וקמביאסו גם כבש עבורינו אבל השער נפסל. היינו צריכים לנצח בקלות אבל הם שיחקו טוב מאוד ועשו לנו חיים קשים בפני הקהל שלהם".

קראגוניס: "היינו צריכים את הניצחון הזה"

ובאותו בית של אינטר, למרות שהיא נמצאת בתקופה רעה, פנאתינייקוס יכולה לצאת מעודדת מגרמניה עם ניצחון משכנע על אחת הקבוצות הבינוניות השנה ביבשת, ורדר ברמן, שנכנעה שלוש פעמים וכשיש לה שלוש נקודות בלבד במקום האחרון בבית ב', רק שני ניצחונות (על אנורתוזיס וברמן) יכולים להציל אותה.

בפאו כמובן יכולים לחגוג, למרות שהמשימה שלהם עדיין לא נשלמה. גיאורגיוס קראגוניס, קפטן הקבוצה, סיכם: "שיחקנו בצורה מאוד אינטיליגנטית. המאמן שלנו קרא את המשחק טוב מאוד והיינו טובים מבחינה טקטית. היינו מאוד צריכים את הניצחון הזה. יש לנו דרך קשה ואסור לנו לעצור פה, אנחנו ממשיכים. היום שיחקנו כמו קבוצה טובה. אני אופטימי אבל יש לנו משחק קשה לפנינו נגד אינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully