וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הפועל אוסישקין נפצע קל מחוץ להדר יוסף

עפ"י עדויות של אנשים שהיו במקום, בסיום משחק הקבוצה המתינו אוהדים, שחלקם לבשו צעיף של בית"ר ירושלים, והתעמתו עימם

המשחק בין הפועל אוסישקין למכבי באר יעקב בליגה א' (40:73) אמנם לא היה צמוד ומותח על המגרש, אך מסתבר שמחוצה לו ממש לא היה שקט אחרי שאוהד של הפועל אוסישקין נפצע קל כשנפגע בבטנו מניסיון דקירה ופונה לבית החולים. על פי עדויות של אנשים שהיו במקום הדבר היה כתוצאה מהתקוטטות עם אוהדי בית"ר ירושלים, שהיו מחוץ לאולם.

אחד מאוהדי הפועל אוסישקין סיפר: "ביציאה מהאולם תקפו אותנו כ-50 אנשים, שחלקם לבשו צעיפים של בית"ר ירושלים. התפתחה תגרה שבהלכה נדקר אחד מהאוהדים שלנו ופונה לבית החולים. כרגע אני לא יודע מה מצבו". לדברי העדות של אותו אוהד, הקטטה נמשכה כרבע שעה. במהלך המהומה נדלקה אבוקה כשמכונית אחת נשרפה.

עדות נוספת מגיעה מכיוונו של אורי שלף, מאמן הפועל אוסישקין, שידע לספר: "היו 20 אוהדי בית"ר שהיו מחוץ לאולם. המשטרה יצאה החוצה בסיום המשחק יחד עם 100 אוהדי הפועל אוסישקין. על פי מה ששמעתי נורתה רקטה ונזרק גם רימון עשן. התפתחה מהומה ואחד האוהדים שלנו נדקר וטופל על ידי הפיזיותרפיסט שלנו. בבדיקות שהמשטרה עשתה במקום נמצאו כמה סכינים".

מהמשטרה אישרו את עצם המהומה אך סייגו את עצם הדקירה. דובר מחוז תל אביב, רפ"ק אבי צברי, התייחס לאירוע ואמר: "ידוע לנו לנו על קטטה שהתרחשה במקום בין חבורת אוהדים. בבדיקה שנעשתה הבנו כי נזרקה פצצת תאורה שגרמה לפגיעה ברכב שהיה באיזור. לנו אין לנו דיווחים על אדם דקור". במשטרה אישרו את עצם היותו של סכין באיזור אך עדיין לא ברור אם הוא קשור לאירוע. ממגן דוד אדום נמסר כי לא ידוע להם על אדם שנפצע ופונה לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully