וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמלה ונתניה מתחממות למשחק העונה

שתי הקבוצות ניצחו ובעוד שבועיים ייפגשו. שחקניו של חרותי ניצחו 77:86 את אשדוד, נתניה ניצחה את בארי 74:81. ניצחון גם להפועל עפולה

אליצור רמלה המשיכה לאותת הערב (שלישי) שיש לה מה למכור גם בקבוצת הגברים. הרמלאים השיגו את ניצחונם הרביעי העונה ושמרו על מאזן מושלם מול מועמדת נוספת להעפיל לליגת העל, מכבי אשדוד, אחרי ניצחון משכנע 77:86, אותו הוביל דיימון פטרסון עם 33 נקודות ו-12 ריבאונדים.

במפגש של ליאור רובינשטיין ויועד בית יוסף עם האקסית, רמלה התקשתה לברוח ברבע הראשון שלא ממש כלל הגנות והסתיים ביתרון 30:32 למארחים. אלא שברבע השני רמלה כבר החלה בבריחה וסיימה את המחצית ביתרון 11.

עם יתרון בריבאונד, רמלה הצליחה לשמור על היתרון ועל המרחק מהיריבה עד הסיום למרות משחק מצוין של דוויט ברואינגטון מאשדוד, שסיים עם 32 נקודות ו-12 ריבאונדים. עופר חרותי, המאמן המנצח, אמר בסיום: "שמות לא מנצחים משחקים ולכן אני לא מופתע מהקבוצה. יש פה חמישה-שישה שחקנים מרכזיים. אנחנו עובדים קשה כל יום ואני מקווה שכך נמשיך".

הפועל בארי - אליצור מכבי נתניה 81:74

גם אליצור מכבי נתניה שמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון על בארי. נתניה, שפספסה בשנה שעברה את העלייה, נקלעה למשחק צמוד מול היריבה שניצחה רק במשחק אחד העונה בזכות משחק מצוין של אלירן גואטה (21 נקודות) ודורון קרמר (18). למרות שהובילה בסיום הרבע הראשון (23:26) פיגרה בארי בכל הרבעים עד הסיום וסיימה עם הפסד, שבו בלטו סדריק ג'קסון (21 נקודות) ואיתי כהן 20).

ניצחונות לעפולה ולקרית טבעון

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 97:100

היורדת מליגת העל השיגה ניצחון דחוק מול אחת הקבוצות החלשות בליגה ללא דניס קאר שעדיין לא יכול לשחק בה. הוד השרון שלטה במגרש במשך שלושה רבעים עם תצוגת כדורסל מצוינת של שי נחום (23 נקודות) ובלייק המילטון (21), אך מהפך ברבע המכריע הביא לניצחון השני של עפולה, שעדיין רחוקה מלשכנע, אך נהנית מיכולת מצוינת של ברק פלג הבלתי נדלה, שסיים עם 24 נקודות ושישה ריבאונדים. עדי פרג קלע 21 נקודות לעפולאים, אנדרה האריס הוסיף 18.

הפועל קרית טבעון - הפועל לב השרון 79:87

למרות חוסר היציבות, קרית טבעון שבה לנצח והיא עשתה את זה בבית על לב השרון. עם נדנדה של הפסד, ניצחון והפסד, כעת הגיע כאמור הניצחון השני העונה של תומר שטיינהאור וחבריו, שהחל מהרבע השני שלטו במשחק ומצפים כעת משחק מול יקנעם/מגידו בשבוע הבא. אורן בן חמו (19 נקודות) ותומר שטיינהאור (17) היו הבולטים בשורות המנצחים, אדריאן אוטר (24) היה המצטיין בשורות המפסידים.

אליצור יבנה - בית"ר בנימינה 82:106

אחרי שבשבוע שעבר קיבלה מעל מאה נקודות ממכבי אשדוד, את העצבים הוציאה יבנה על בנימינה, שעדיין מחזיקה בניצחון אחד מארבעה משחקים. במחצית המשחק עוד היה צמוד עם 42:43 ליבנה, אך רבע שלישי מצוין של המארחים עם יכולת מצוינת של ארמונד וויליאמס שקלע 30 נקודות, סגר את הסיפור מבחינתם. חן בן אליהו היה הקלעי המוביל בשורות המפסידים עם 20 נקודות.

הפועל נצרת עילית - אליצור כוכב יאיר 96:86

נצרת עילית, שהייתה קרובה לעלות בשנה שעברה לליגת העל, עדיין רחוקה מלהראות משהו חיובי במשחקים שלה עד עכשיו וגם מול העולה החדשה זה לא ממש הלך לה. אחרי הרבע השלישי שהסתיים ב-66:66, כוכב יאיר לחצה על הגז והשלימה ניצחון מפתיע שמקנה לה את המקום השישי בזכות שלושה שחקנים שסיימו עם לפחות 20 נקודות: סטייסי מורייני (27), נדב לוי (20) וגלעד הירש (20). בנצרת עילית בלט עופר דיגמל עם 24 נקודות.

הפועל נס ציונה - הפועל יקנעם/מגידו 78:87

הניצחון של נס ציונה משווה את המאזן שלה כעת עם זה של יקנעם/מגידו, שניצחה בשבוע שעבר את נצרת עילית. יקנעם עשתה איתותים שהיא הולכת לניצחון בסיום הרבע הראשון (17:23), אך נס ציונה נטלה את ההובלה בהמשך וחזרה לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר ללב השרון. שישה שחקנים בנס ציונה סיימו בדאבל פיגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully