וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה וארגנטינה - תחילת הסוף?

למרות שמונה רשמית למאמן הנבחרת, הכוכב מתעמת עם יו"ר ההתאחדות סביב מינוי עוזריו. מראדונה רוצה את רוג'רי ומנקוסו, גרונדונה לא מסכים

אף אחד לא חשב שחילוקי הדעות בנבחרת ארגנטינה יגיעו כל כך מהר. המאמן החדש, דייגו מראדונה, סיפר היום (שלישי) כי קיימת מחלוקת לגבי עוזריו והשאלה שנשאלת כעת עד כמה יחזיק הפתיל שלו.

מראדונה, שקיבל את המינוי לפני שבוע, מעוניין שעוזריו יהיו אוסקר רוג'רי ואלחנדרו מנקוסו, שני שחקני הנבחרת בעבר, בעוד יושב ראש ההתאחדות הארגנטינאית, חוליו גרונדונה, ממש לא אוהב את הרעיון.

גרונדונה מעוניין שלתפקיד ייכנסו סרחיו באטיסטה וחוסה לואיס בראון כשרוג'רי ישולב בצוות המקצועי. המאבק הזה עשוי לגרום גם לפיצוץ בשל התעקשותו של מראדונה לבחור את אנשיו שיעבדו לצידו.

"אני אתעקש עם גרנדונה ונצטרך לראות מה יהיה", אמר מראדונה בראיון לרדיו דה לה רד. "יש עוד דרך ארוכה ללכת ואם דברים יילכו כמו שצריך אז כולנו נשמור על עצמינו. אם זה לא יקרה נצטרך כולנו להתחבא". בשל הדברים יש לא מעט פרשנים כעת שמהמרים שהדברים יביאו לפיצוץ, מוקדם הרבה יותר ממה שחשבו מראש.

למרות הדברים מראדונה מונה היום באופן רשמי למאמן הנבחרת כשדובר הנבחרת הודיע רשמית כי כוכב העבר יחל את עבודתו לקראת משחק הידידות נגד סקוטלנד ב-19 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully