וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ' שומרת על דיסטנס

הטניסאית מספר 1 בעולם הוכיחה לבת ארצה, אנה איבנוביץ', שהיא ראוייה למקום שלה עם 2:6, 3:6 במאסטרס. גם וויליאמס וזבונרבה במנצחות

היסטוריה נעשתה הערב (שלישי) בדוחא, כאשר טורניר המאסטרס הגדול והיוקרתי מגיע בפעם הראשונה אי פעם לקאטאר, ובבת אחת הופכת המדינה מהמזרח התיכון למוקד עניין וכבוד. וכבר ביום הראשון התקיים מפגש מרתק בין שתי הסרביות הטובות בעולם, ילנה ינקוביץ' ואנה איבנוביץ', ששתיהן דורגו השנה במקום הראשון בעולם, אך ינקוביץ' הייתה זו שסיימה עם ניצחון מתוק.

המדורגת 1 בעולם, שזכתה בשלושה מארבעת הטורנירים האחרונים שבהם השתתפה, הראתה שהיא בכושר טוב יותר ושמקומה אכן מוצדק, כשכבר במערכה הראשונה היא אותתה שהיא לא חוזרת ללא ניצחון וניצחה 3:6. איבנוביץ', שניצחה כבר שש פעמים את בת ארצה ומאז הרולאן גארוס זכתה רק בטורניר אחד בשבוע שעבר בלינץ, המשיכה להפגין נחיתות למול ינקוביץ' גם במערכה השנייה, שהסתיימה בהפסד 6:4 על אף שישה אסים שלה בכל המשחק.

קצת קשה להאמין, אבל דינארה סאפינה וונוס וויליאמס שיחקו עד הערב רק פעם אחת ביניהן. מוקדם יותר השנה, ניצחה האמריקאית ברבע גמר טורניר שטוטגארט, והיום השיגה וויליאמס את נצחונה השני - והפעם הוא היה יוקרתי לא פחות.

סאפינה דווקא פתחה טוב יותר והשיגה שבירה, אבל וויליאמס ביצעה קאמבק יפה כדי לנצח 5:7 את המערכה הראשונה, הודות לארבעה אייסים אל מול אפס של הרוסיה. המערכה השניה היתה כבר יותר צמודה, כשהאמריקאית משיגה אחוזי הגנה ראשונה טובים, ובמשחקון התשיעי, כשונוס ביתרון 3:5, האמריקאית שברה את סאפינה בדרך לניצחון במשחקון, במערכה, ובמשחק כולו.

את המשחק הראשון של הטורניר היוקרתי פתחו צמד הרוסיות, ורה זבונרבה וסבטלנה קונזצובה, ובסיום היתה ידה של הראשונה על העליונה. זבונרבה ניצלה אחוזי הגשות בינוניים של קונזצובה כדי לשבור שלוש פעמים במהלך המערכה הראשונה, ולנצח 2:6, תוך שהיא מצילה שלוש נקודות שבירה. המערכה השניה לא בישרה רבות לקונזצובה המדורגת שישית בעולם, וגם בזו היא נוצחה, הפעם 6:3. בהמשך: דינארה סאפינה מול ונוס וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully