וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני חתם בז'לז'ניק

שחקן המריבה בין הפועל ירושלים ומכבי תל אביב יבלה את העונה הקרובה בקבוצה הסרבית מהיורוקאפ, ויחזור לצהובים בשנה הבאה

כבר קרוב לחודשיים שגיא פניני מחפש לעצמו קבוצה, ובתוך כך פיתרון לברוך שנוצר בינו, בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים. כזכור, השחקן חתם על חוזה בשורות סגנית האלופה, אך זה תקף רק מתחילת העונה הבאה, ובמסגרתו נקבע כי בעונה הנוכחית לא יכול השחקן לשחק בליגת העל המקומית, וכי עליו לחפש מועדון באירופה. היום (שלישי), נמצא המועדון הזה, ולאחר חרושת שמועות סוף סוף מצא הפורוורד הישראלי את ביתו לעונה הקרובה - ז'לז'ניק הסרבית.

הקבוצה הצעירה מהבלקן משחקת בליגה האדריאטית, וכן משתתפת השנה במפעל היורוקאפ. באופן מסורתי, נחשב המועדון לבית גידול לשחקנים צעירים ומקומיים, והעונה, מהבחינה הזו, לא שונה. נכון להיום, מדורג המועדון במקום ה-11 בליגה האדריאטית, ואולי הפורוורד הישראלי יוכל לעזור לו להתקדם.

פניני, 25, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך לא שיחק בבוגרים של המועדון מעולם. הוא פרץ לתודעה בנקודות הראשונות שלו בליגת העל כשקלע מחצי מגרש סל ניצחון עבור מכבי רעננה. הוא שיחק במדי רעננה ואחר כך במדי בני השרון עד סוף עונת 2005/6, אז קיבל הצעה מהפועל ירושלים ועבר לאלטרנטיבה מהבירה. פניני הפך לאחד מאהובי הקהל במלחה, אך באותו זמן ספג ביקורות רבות בשל סגנון משחקו האגרסיבי. פניני הפך בקיץ שעבר לבורג חשוב בסגל של צביקה שרף בנבחרת ישראל, ואף היה מהשחקנים היחידים שתפקדו בהפועל ירושלים בעונה הרעה שעברה עליה אשתקד, כאשר קלע 13.9 נקודות למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully