וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר על הייבוש בפורטסמות': "מגיע לי צ'אנס, אשמח לקבל אותו"

למרות שלא קיבל עדיין דקת משחק העונה בפרמיירליג, בן סהר מאמין שחילופי המאמנים בפורטסמות' יטיבו איתו: "אני יודע שביכולתי להצליח"

שלושה חודשים מפתיחת עונת הפרמיירליג ובן סהר עדיין לא רואה דקות. החלוץ בן ה-19, שהושאל לפורטסמות' בתחילת הקיץ על מנת להשתפשף ולחזור לצ'לסי בוגר, מנוסה וטוב יותר, בינתיים נאלץ לראות את שחקני ההתקפה האחרים עושים את העבודה, ולא משאירים מקום לאחרים. בארבעת המשחקים הראשונים של העונה ישב סהר על הספסל אך לא עלה כמחליף. מאז הוא אפילו לא נכלל בסגל, גם בגלל פציעה שעבר בברך, אבל לא רק.

כעת, הישראלי הצעיר מקווה למנף את החלפתו של הארי רדנאפ בטוני אדאמס על מנת לראות הדשא יותר מקרוב. "אשמח מאוד לקבל צ'אנס. אני חושב שאני ראוי לו", אמר היום (שלישי) סהר לעיתון מקומי. בהתייחס אל צמד החלוצים הפותחים כרגע, ג'רמיין דפו ופיטר קראוץ', שאף נמנים על סגל נבחרת אנגליה, אמר הישראלי: "הם שחקנים איכותיים ואני מכבד אותם, יהיה מאוד קשה להיכנס להרכב, אני מודע לכך, אבל הראתי שאני יכול לשחק טוב וברגע שהמאמן ירצה אותי אהיה מוכן".

הישראלי יסיים בעוד כשלושה חודשים את תקופת ההשאלה שלו וישוב לצ'לסי, ועד אז הוא היה רוצה לשחק. "לפני שהגעתי לכאן שיחקתי במילואים של צ'לסי וכמה משחקים בבוגרים. אני מקווה שאקבל כאן את ההזדמנות, אבל כרגע אני צריך להיות סבלני ולחכות. אני יודע שאוכל להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully