וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי, אתה מוזמן לחדר הגביעים של מילאן

הרוסונרי בראש הסרייה A והבעלים של אינטר עקץ אותה על התלהבותה. גליאני: "שיביט על ארון התארים שלנו". קייבו מינתה את די קרלו למאמנה

ניצחונה של מילאן על נאפולי (0:1) העלה אותה לראש טבלת הסרייה A, והבעלים של היריבה העירונית אינטר, מאסימו מוראטי, עקץ את הרוסונרי. "אני לא זוכר כמה שנים עברו מאז שהם עלו למקום הראשון. עבר הרבה זמן מאז הם חשו את ההתרגשות שגורם המקום הראשון".

אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, שמע את הדברים ולא יכול היה לעצור בעד עצמו. "אנחנו מתרגשים מהמקום הראשון בליגה? מוראטי צריך להביט על ארון התארים שלנו ואז יבין את ההתרגשות", אמר ל"גאזטה דלו ספורט". מוראטי ביקר את החלטתה של מילאן להחתים את רונאלדיניו, וגליאני ציין כי זה אירוני ש"דיניו" הוכיח את עצמו ואף כבש נגד אינטר. "הוא אחד מאלה שעוזרים לנו לנצח משחקים", אמר סגן הנשיא.

חילופי גברי בקייבו

לקייבו ורונה נגמר הסבלנות. היום (שלישי) הודיע המועדון הצנוע מצפון איטליה על פיטוריו של המאמן ג'וזפה יאקיני. קייבו פתחה רע את העונה והיא מדורגת מתחת לאדום עם 6 נקודות מ-30 אפשריות. אחרי התבוסה 3:0 לפאלרמו במחזור האחרון, החליטה ההנהלה על חילופי גברי. "קייבו מודיעה כי ג'וזפה יאקיני משוחרר מהקבוצה. מחליפו בתפקיד הוא דומניקו די קרלו".

די קרלו פוטר מפארמה בחודש מארס השנה, אחרי הפסד לסמפדוריה. חודשיים אחר כך המועדון ירד לסרייה B. קייבו, שהגיע למוקדמות ליגת האלופות ב-2006, ירדה ליגה בסוף 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully