וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ויינקרנץ התפטר מאימון בני השרון

4.11.2008 / 12:00

המאמן שחזר לליגה אחרי שמונה שנים החליט לסיים את הקאמבק: ”הקבוצה חייבת לעבור שינוי קיצוני עמוק”. דורסמן ובוסני מועמדים

הקיץ חזר משה ויינקרנץ לליגת העל אחרי הפסקה של שמונה שנים, והבוקר (שלישי) הסתיים הקאמבק הקצר של המאמן הוותיק אחרי שני מחזורים ליגה בלבד. בני השרון של ויינקרנץ הובסה בשני משחקיה הראשונים בליגה, ולמרות שסבלה ממכת פציעות שאילצה אותה לשחק עם סגל קצר במיוחד, החליט ויינקרנץ להודיע ליושב ראש אלדד אקוניס על התפטרותו בנימוק שהקבוצה חייבת לעבור שינוי.

שניים מהמועמדים הראשוניים להחליף את ויינקרנץ הם מיקי דורסמן, שנשאר ללא עבודה למרות שהוביל את הפועל חולון לאליפות היסטורית בשנה שעברה, ורוני בוסני שהגיע עם עירוני נהריה לפיינל פור האחרון.

לאחר התפטרותו אמר ויינקרנץ: "החלטתי לסיים את תפקידי לאחר שיקול קר וענייני למרות הנסיבות המקלות ורצף האירועים מיום היכנסי לתפקיד. אני רואה בנטילת אחריות ערך עליון. הגעתי למסקנה שבכדי שהקבוצה תצליח לעמוד במשימות שהצבנו היא חייבת לעבור שינוי קיצוני עמוק, זעזוע. למרות אי הנוחות והצער שבעניין דברים חייבים להיעשות. אני אמשיך לעקוב מקרוב ומאחל לקבוצה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

היו"ר אקוניס מסר בתגובה: "מוישלה ויינקרנץ החליט להתפטר היום מאימון הקבוצה ואני מצר על כך מאוד. מתוך היכרותי עם מוישלה אני מעריך אותו מאוד, האמנתי ואני עדיין מאמין בו. הוא היה יכול להוציא את הקבוצה מהמשבר אליו היא נקלעה. זכינו לעבוד עם אדם חכם, ישר וכנה. לאורך כל התקופה ועל כך אני מאד מודה לו .אני בטוח שאמשיך להיוועץ בו גם בהמשך הדרך ומאחל לו הצלחה מכל הלב בכל אשר יבחר לעשות".

ויינקרנץ בן ה-54, הוא מהמאמנים הוותיקים והמצליחים בארץ, שבמהלך קריירת האימון שלו אימן בין היתר את מכבי ראשון לציון, הפועל חולון, הפועל ת"א, הפועל אילת, ובמקביל את כל שדרת נבחרות ישראל. ויינקרנץ גם הגיע מספר פעמים לגמר הפלייאוף, אך מעולם לא זכה בתואר הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully