וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינס: "אני מקווה שקיניר יישאר"

אובפימי מרטינס כבש צמד בניצחון ניוקאסל על אסטון וילה ומיהר לגונן על מאמנו המושמץ. מצלמות הטלוויזיה תפסו את בארטון חובט באגבונלהור

ניוקאסל המשיכה אתמול (שני) בהתאוששות שלה מפתיחת העונה הקטסטרופלית עם ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:2 על אסטון וילה, ולראשונה אחרי חודשים ארוכים ניכרים סימני אופטימיות בסיינט ג'יימסס פארק. ההצלחות האחרונות הצליחו להרגיע את האוהדים הלחוצים של המועדון, ואפילו לייצב את מעמדו של המאמן הזמני והמושמץ ג'ו קיניר.

מי שהתייצב לתמוך בקיניר לאחר המשחק היה החלוץ הניגרי המצוין אובפימי מרטינס, שכבש את שני השערים של המגפייז אתמול. "הוא עושה כמיטב יכולתו להמריץ אותנו באימונים", אמר מרטינס. "זה מאוד עזר לנו היום, ואנחנו השחקנים מרוצים שהוא כאן. אין לנו שום בעיה איתו ואני אישית מקווה שהוא יישאר".

אבל בניוקאסל כמו בניוקאסל אין טוב בלי רע, ובאופן לא מפתיע לצד השלילי של המשחק אתמול אחראי ג'ואי בארטון. הקשר הפרוע נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא חובט בפניו של גבריאל אגבונלהור, תקרית שנעלמה מעיניו של השופט. בארטון, אורח קבוע במשרדי ועדת המשמעת של ההתאחדות האנגלית, עשוי לקבל עונש השעיה של עד שישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully