וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את רומא לא בנו ביום אחד

קבוצת הכדורגל של עיר הבירה המפוארת של איטליה חווה ימים קשים. המשבר העמוק הפוקד את הקבוצה חל בכל הסמגרות, האם צ'לסי תהיה גלולת הפלא של הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי?

משחק מספר 20: ליגת האלופות: רומא - צ'לסי 3.30, 2.90, 1.90

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי פשוט לא מצליחה להתרומם העונה. בליגה האיטלקית היא מדורגת רק במקום ה-17 אחרי תשעה מחזורים כשבאמתחתה שבע נקודות בלבד, משני ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ושישה הפסדים, לא פחות. אחרי ההצלחות בשנים עברו, הגביעים שהצליחו לקת הג'ילארוסי והמרדף אחרי אינטר אל עבר הכתר, השנה רומא רחוקה מחבורת הצמרת וקשה לראות אותה מדביקה אותן.

אומר פתחה לא טוב את העונה עם תיקו והפסד, אבל אחר כך באו שני ניצחונות בשלושה משחקים, והיא קיוותה להתאושש ולצאת לדרך חדשה, אלא שמאז היא נכנסה למשבר עמוק. זה ארבעה מחזורים ברציפות שהיא לא טעמה ניצחון, והפסידה בכל משחקיה בסרייה A. הבולט שבהם הייתה התבוסה הצורמת באולימפיקו לאינטר 4:0.

גם ליגת האלופות נפתחה ברל שמאל, עם הפסיד ביתי מפתיע ביותר לקלוז' הרומנית. אחרי כך הגיע ניצחון חוץ מרשים 1:3 על בורד, אבל המומנטום של הקבוצה נעצר עם ההפסד במחזור הקודם לצ'לסי בסטמפורד ברידג' 1:0.

הכחולים של לואיז פליפה סקולארי מוליכים את טבלת הליגה האנגלית עם 26 נקודות מ-11 משחקים ונמצאים בכושר מצוין. במחזור האחרון גברה צ'לסי 0:5 על סנדרלנד, עם שלושער של ניקולאס אנלקה, שהובא בקתופתו של אברהם גרנט ופורח אצל סקולארי. הפעם צ'לסי לא רק מסתערת על התארים היא גם רוצה לזכות בךפחות אחד מהם, אחרי שבשנה שעברה כל הארבעה (אליפות אנגליה, גביע האלופות, הגביע האנגלי וגביע הליגה) נשמטו לה מהידיים בזה אחר זה.

רומא באולימפיקו תבוא במטרה ברורה לנצח, גם מכיוון שהיא חייבת את הנקודות. קלוז' במקום השני עם ארבע נקודות והיא מארחת אותה, גם על מנת שניצחון על צ'לסי אולי סופסוף יוציא אותה מהמומנטום השלילית הרצינית שהיא נמצאת בה. מה גם שחרב הפיטורים מונחת מאוד מאוד קרוב לצווארו של המאמן ספאלטי, שנראה כי בקצב הזה ימיו ספורים בקבוצה. חרף הניסיון של רומא, נראה שצ'לסי תצליח להסתדר בזכות הקשיחות של ההגנה שלה ותוציא תיקו. ההימור X, היחס 2.90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully