וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:2 בטדי את בית"ר י-ם

האלופה רשמה הפסד בית ראשון העונה מול יריבתה המרה מתל אביב. סמואל יבואה כבש פעמיים בדקות הסיום, יצחקי הרבה להחמיץ

קצב מצוין, משחק דו צדדי ברובו ומצבים קורצים ליד שני השערים. ההתמודדות הזו הייתה ראויה לתוצאה גבוהה יותר. אבל מה זה משנה מבחינת אוהדי הפועל תל אביב, שיכולים לחזור שמחים וטובי לב מטדי, אחרי שקבוצתם כבשה פעמיים לקראת הסיום מרגלי סמואל יבואה ורשמה 0:2 מרשים. ראובן עטר צריך להיות מאוכזב מחוסר היכולת של שחקניו לנצל את המצבים הרבים אליהם הגיעו, אבל בהחלט ראינו קבוצה מחוברת שמשחקת כדורגל נעים לעין. השאלה אם לא מאוחר מדי להתאושש - 12 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה זה לא דבר של מה בכך, בייחוד כשאתה לא מנצח בבית (ארבעה משחקים ואף ניצחון בטדי). בדקות הסיום בית"ר כבר איבדה שליטה והבלאגן שיחק לטובת האורחים, שפשוט עקצו פעמיים והשתיקו את הקהל הירושלמי.

שתי הקבוצות פתחו בהתלהבות רבה והקצב המהיר הוביל לחצאי מצבים ליד שני השערים. אחרי רבע שעה הגיעה הנסיגה של האדומים, שאיפשרו לבית"ר ובמיוחד לאבירם ברוכיאן להשתלט על המשחק. הקשר הירושלמי חילק מסירות פז לחבריו, אבל ברק יצחקי היה חסר ריכוז (ומזל) כששני כדורים שלו מצאו את המשקוף ובמצב אחר החטיא את המסגרת מחמישה מטרים, כשאניימה כבר על הרצפה והשער עומד לרשותו. מי שהתקשה לתפקד ודי פגם במשחק המסירות של המארחים היה דרק בואטנג, שהרבה לאבד כדורים ונראה חסר מרץ לחלוטין.

התכנון של אלי גוטמן היה להסתמך על מתפרצות ולעקוץ - "כמו שליברפול עשתה בסטמפורד ברידג'" - וזה אכן מה שקרה בדקות הסיום. למזלם של האדומים, וינסנט אניימה מצוי בכושר נהדר ואלמלא הוא התוצאה הייתה שונה לגמרי. השוער הניגרי מנע שערים מזנדברג וברוכיאן, ועשה עבודה כפולה בסגירת החורים שהשאירה הגנתו הלחוצה לעיתים. החילופים של גוטמן עבדו טוב יותר מאשר של יריבו, והרעננות בחלק הקדמי הביאה לצמד השערים מצידו של יבואה הקטלני. הפועל בהחלט יכולה להשתמש במשחק הזה כהצהרת כוונות, בעוד בית"ר תצטרך להתמודד עם סכנות העיקול המאיימות על ארקדי גאידמק (ובהמשך גם על הקבוצה) ועם חוסר היציבות שלא מרפה מהם.

מהלך המשחק

דקה 7: אחרי דקות טובות של בית"ר, דווקא גילי ורמוט הגיע למצב מן העבר השני, אך בעיטה שלו מחוץ לרחבה נבלמה בידי קאלה.

דקה 10: כדור עומק נהדר של ברוכיאן, אבל הבעיטה של בן שושן הלכה ישר לידיו של אניימה.

דקה 13: עוד מסירה נהדרת של ברוכיאן. הפעם יצחקי קיבל וזיעזע את המשקוף.

דקה 29: ברוכיאן הקפיץ שני מגנים עם הטעיה נהדרת ובעט יפה בשמאל לפינה הרחוקה. אניימה שוב היה מוכן והצליח להדוף.

דקה 30: זנדברג תיעתע בין כל הגנת האדומים, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי אניימה המצוין. הריבאונד הגיע ליצחקי, אבל הוא החמיץ איכשהו מול שער חשוף לגמרי.

דקה 45: התקפה מתפרצת של הפועל הסתיימה עם בעיטה של ידין, שפגעה בבנאדו ולא הצליחה להפתיע את קאלה.

דקה 49: דריו פרננדס התקשה להשתלט על הכדור ברחבה, ברק יצחקי הגיע ראשון וירה בפעם השנייה במשחק למשקוף.

דקה 52: כדור חופשי להפועל ת"א. ערן זהבי בעט כדור אדיר שפגע בשחקן בית"ר וניתז אל המשקוף.

דקה 55: זנדברג השאיר כדור לברוכיאן המצוין, אבל אניימה השתטח יפה ובנגיעה קלה הדף לקרן.

דקה 61: שי אבוטבול איים על שערו של קאלה מרחוק, השוער היה מוכן והדף.

דקה 67: המחליף טוטו תמוז קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה ומצב קורץ בעט מהאוויר מעל לשער.

דקה 86: גול! קנדה פרץ יפה בצד ימין, מסר מצוין ליבואה, שבבעיטה חדה מצא מתוך הרחבה את הפינה הרחוקה של קאלה. 0:1 דרמטי להפועל ת"א

דקה 90: גול! טלקיסקי הגביה כדור חופשי, לוז נגח פעם אחת ויבואה החופשי השלים את המהלך עם נגיחה פנימה. 0:2 להפועל

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, אלירן דנין, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, דריו פרננדס, מיכאל זנדברג (עידן טל, 63), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 63), ברק יצחקי.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, אביחי ידין, ביברס נאתכו (דימיטאר טלקיסקי, 69), גילי ורמוט (בן לוז, 84), ערן זהבי (מהראן לאלה, 66), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully