וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ירושלים חוזרת לקאזאן

4.11.2008 / 0:07

הפועל ירושלים תנסה להכנס לשלב הבתים ביורוקאפ על חשבון קאזאן הרוסית (18:00), פחות משנה אחרי התבוסה ב-53 הפרש באותו מקום

הפועל ירושלים תתייצב הערב (שלישי, 18:00) בפני אחד המבחנים החשובים שלה העונה כשתפגוש את יוניקס קאזאן במסגרת הסיבוב המוקדמות השני של היורוקאפ. בירושלים מנסים להתנער מהזכרונות של העונה שעברה, בה פגשו את קאזאן בשלב הבתים של היול"ב קאפ, ניצחו את המפגש הראשון בין הקבוצות ב-39 הפרש, והגיעו לרוסיה וספגו תבוסה משפילה 98:45. המשחק השני בין הקבוצות יערך בשבוע הבא במלחה, כשהמנצחת עולה לשלב הבתים של היורוקאפ, והמפסידה, תשחק ביורוצ'אלנג'. המשחק לא ישודר מאחר והוא לא יצולם על ידי אף צוות שידור ברוסיה.

בירושלים מגיעים למשחק ללא זר נוסף, כאשר רוג'ר פאוול שחתם בקבוצה לא יוכל להשתתף בצמד המפגשים מול קאזאן. בהעדרו צפוי גיא גודס להסתמך בעמדות הפורוורד בעיקר על שרון ששון, ולקוות לתמיכה של טימי באוורס מהקו האחורי. בירושלים מאמינים כי ניתן להביא את ההכרעה במפגש למלחה. מי שמכיר את קאזאן טוב הוא עומאר סניד, ששיחק לפני שנתיים בלוקומוטיב רוסטוב, והצטיין בשני המפגשים מול קאזאן.

יוניקס קאזאן ספגה ביום שבת האחרון את הפסדה הראשון במסגרת הליגה הרוסית, מול חימקי מוסקבה בבית. הקבוצה מגיעה למפגש מול ירושלים אחרי שניצחה את סלופסק ז'ארני הפולנית בסיכום שני המפגשים, לאחר שהפסידה במשחק הראשון בפולין. המאמן אקו פטרוביץ' הקרואטי בנה סגל נוצץ שכולל את מארקו פופוביץ' האימתני שהגיע מז'לגיריס, טרל ליידי שהגיע מדינמו מוסקבה האיזורית ואת טאריק קירקסאי האמריקאי צרפתי שהגיע לפני שנתיים מנאנסי ומהווה חלק חשוב בקבוצה.

עוד שחקנים משמעותיים בקאזאן הם קרסימיר לונצ'אר הקרואטי, איגור זמינסקי הרוסי שהגיע מדינמו מוסקבה האיזורית גם כן, סרגיי צ'יקלקין המבוגר, ואלכסיי ז'וקנקנקו בן ה-22 (2.10), שנחשב לאחד הגבוהים המבטיחים בכדורסל הרוסי. עם הסגל הזה צפויה קאזאן להיות הפייבוריטית במפגש הכפול, אך משחק טוב של ירושלים עשוי להקנות לה את הכרטיס ליורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully