וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: רומא הביכה את צ'לסי

הג'יאלורוסי נמצאים במשבר עמוק, אבל דווקא מול צ'לסי האימתנית עלו לפחות זמנית על הפסים עם 1:3 גדול. ליברפול-אתלטיקו 1:1

שבועיים קשים וארוכים עברו וליגת האלופות שוב חזרה אלינו במלוא הדרה עם משחקי המחזור הרביעי בבתים 1-4, לא מעט שערים וגם כמה תוצאות מפתיעות.

בבית 1 הפתיעה רומא המתוסבכת את צ'לסי וגברה עליה 1:3 באולימפיקו, מה שאולי משחרר לחצים אצל מאמנה לוצ'יאנו ספאלטי. בורדו ניצחה בקלוז' 1:2 וסיבכה עוד יותר את הבית הכל כך צפוף הזה.

בית 2 סיפק היום את אחת מההפתעות הגדולות של המחזור לאחר שאנורתוזיס פמגוסטה סיימה ב-3:3 מול אינטר אחרי שמתחה את האלופה האיטלקית לאורך דקות ארוכות. פנאתינייקוס הביסה את ורדר ברמן 0:3 בגרמניה וגם בבית הזה המאבק על המקום השני מתלהט.

בבית 3 כבר נסגרה תמונת העלייה לשמינית הגמר. פ.צ באזל הצליחה למצוא נקודה ראשונה במפעל ודווקא בקמפ נואו אחרי 1:1 מול ברצלונה שמצאה את הזמן להסתלבט ותמשיך הלאה. גם ספורטינג ליסבון בשמינית הגמר אחרי 0:1 על שחטאר דונייצק.

בבית 4 הוליכה אתלטיקו מדריד דקות ארוכות מול ליברפול, אבל טעות קשה של השופט העניקה לאדומים פנדל בדקה האחרונה ושתי המוליכות נפרדו ב-1:1. במשחק השני סירבה מארסיי למות, הביסה 0:3 את פ.ס.וו איינדהובן וחזרה לחיים.

בית 1

רומא - צ'לסי 1:3

על הנייר זה היה משחק של צ'לסי או של תיקו. אבל רומא ידעה לעקוץ ולמרות שלא הייתה טובה יותר, השיגה את שלוש הנקודות וגרמה לבית 1 להפוך לצמוד ביותר בליגת האלופות. דקו ספג כרטיס אדום שנוי במחלוקת בדקה ה-80.

דקה 34: דויד פיזארו מצא את סיסיניו, המגן הברזילאי שלח כדור רוחב וכריסטיאן פאנוצ'י, שהתגנב לרחבה כמו שהוא כל כך אוהב לעשות, כבש בקלות מול ההגנה הדוממת של צ'לסי.

דקה 47, 0:2 לרומא: בריגי וטוטי החליפו מסירות והוציאו התקפה רומאית, בריגי מסר פס קטן לווצ'יניץ' והאחרון בעט מ-17 מטרים בחצי גובה לפינה השמאלית של צ'ך.

דקה 58, 0:3 לרומא: צ'לסי תקפה, אבל רומא חילצה את הכדור ו-ווצ'יניץ' עבר יותר מחצי מגרש בכדרור עד שהגיע מול צ'ך וכבש.

דקה 75, 1:3 לרומא: למפארד בעט יפה משמאל, הכדור נהדף, אבל נחת אצל ג'ון טרי שניצב בתוך הרחבה וכבש בבעיטה פשוטה מתוך רחבת החמש.


קלוז' - בורדו 2:1

הרומנים הפתיעו בשני המחזורים הראשונים מול רומא וצ'לסי, אבל דווקא בצמד המשחקים שלהם מול בורדו לא הצליחו להדביק את הפערים בחומר השחקנים. קלוז' לא הייתה פחות טובה, אבל שער אחד של וונדל עשה את ההבדל.

דקה 6, 0:1 לבורדו: יוהאן גופראן קיבל כדור בצד ימין של הרחבה הרומנית, העביר כדור רוחב מצוין לכיוון רחבת ה-5 ויוהאן גורקוף בעט בקלות פנימה.

דקה 9, 1:1: יוסוף קונה הגיע ראשון לכדור חופשי ונגח למרכז הרחבה, דני הגיע מאחור ובנגיחה חזקה משלו הכניע את מתיו ואלוורדה כדי להשוות.

דקה 39, 1:2 לבורדו: מרואן צ'מאק הוכשל על סף הרחבה וונדל שלח את הכדור מעל החומה פנימה.

בית 2

אנורתוזיס פמאגוסטה - אינטר 3:3

10 דקות, זה כל מה שחסר לסנסציה הקפריסאית כדי לרשום פרק בלתי נשכח בהיסטוריה שלה עם ניצחון על אלופת איטליה, אבל שער של חוליו קרוז העניק לנראזורי נקודה וחילץ אותה מהשפלה. הקפריסאים בהחלט יתנחמו בכך שהם עדיין במקום השני, חזק בתמונת ההעפלה לשמינית הגמר.

דקה 13, 0:1 לאינטר: איברהימוביץ' בעט כדור חופשי אדיר מ-35 מטרים, השוער האלבני אריאן בגאג' הדף רע מאוד למרכז ומריו באלוטלי הגיע ראשון לריבאונד וכבש בקלות.

דקה 31, 1:1: כדור ארוך עשה דרכו לעבר הרחבה האיטלקית, סזאר יצא כדי לאסוף, אבל בורדיסו נגח אחורה וסדריק בארדון, שהגיע מאחור, כבש בקלות מול השער הריק.

דקה 44, 1:2 לאינטר: מריו באלוטלי העלה כדור למרכז, ההגנה והשוער המארחים לא הצליחו להרחיק ומרקו מטראצי הכניס ראש ונגח פנימה מקרוב.

דקה 45, 2:2: בארדון בעט, אינטר לא הצליחה להרחיק והכדור פגע בגיורגוס פנאגי, שנכנס שתי דקות לפני כן כמחליף, ופגש את הרשת של סזאר.

דקה 50, 2:3 לאנורתוזיס: סדריק בארדון הכניס כדור לניקולאוס פרוסוס, בורדיסו לא הצליח להרחיק ונכנע והחלוץ היווני בן ה-34 בעט חזק ושטוח, מימין לשמאל ופנימה.

דקה 80, 3:3: באלוטלי העלה כדור חופשי אלכסוני וחוליו קרוז נגח מכ-10 מטרים פנימה, כשהשוער בגאג' לא שומר על המקום ועוזב את מרכז השער.


ורדר ברמן - פנאתינייקוס 3:0

פאו הגיעה למשחק הזה עם נקודה אחת וכשהיא בתקופה רעה, אבל תחזור ליוון עם תוצאה אדירה. הפסד היה מוחק את הסיכויים של היוונים לעלות שלב, אבל הנק טן קאטה והשחקנים שלו סיבכו את הגרמנים הלא יציבים והמאבק על המקום השני פתוח ומותח.

דקה 58, 0:1 לפנאתינייקוס: ונגליס מאנציוס קיבל כדור בתוך הרחבה מול שני בלמים, אבל הצליח להוציא בעיטה שטוחה וחזקה שהכניעה את טין ויסה והעלתה את קבוצתו ליתרון יקר.

דקה 70, 0:2 לפנאתינייקוס: ניקוס ספירופולוס הוציא כדור חוץ מצד שמאל וגיורגיוס קראגוניס בעט מהשפיץ של הרחבה, מהאוויר, לחיבור הגרמני. שער יפהפה.

דקה 83, 0:3 לפנאתינייקוס: פאו יצאה למתפרצת בסיומה הוציא ברייס מול כדור שטוח לכיוון קו ה-16 של הרחבה ואלכסנדרוס ציוליס כבש בבעיטה שטוחה.

בית 3

ברצלונה - פ.צ. באזל 1:1

למרות שהיא לא עשתה את זה בצורה משכנעת, ברצלונה הייתה הערב לקבוצה הראשונה העונה שמבטיחה את מקומה בשמינית הגמר של המפעל. פפ גוואריודלה עשה רוטציה בהרכב והכניס את לאו מסי רק בדקה ה-61, על חשבונו של בוז'אן. הארגנטינאי השיב לו בשער כעבור דקה, אבל זה לא הספיק ליותר מנקודה.

דקה 62, 0:1 לברצלונה: מסי שנכנס דקה לפני כן כמחליף, קיבל כדור מהנרי 18 מטרים מהרחבה, התקדם מעט ובעט שטוח לפינה הימנית התחתונה של קוסטאנצו.

דקה 82, 1:1: קרליטוס העלה כדור לרחבה וארן דרדיוק בעט בכריעה פנימה כדי להדהים את הקבוצה הביתית.


ספורטינג ליסבון - שחטאר דונייצק 0:1

הניצחון הקטן של ספורטינג היה בעצם ניצחון ענק והקבוצה הפורטוגלית עלתה לראשונה לשמינית גמר ליגת האלופות במתכונתה הנוכחית. יחסי הכוחות במשחק היו שווים וזה התבטא גם בהחזקה בכדור וגם בבעיטות לשער, אבל דרליי עשה את ההבדל הענק לקראת הסיום.

דקה 74, 0:1 לספורטינג: איזמאילוב מסר מימין לתוך הרחבה ודרליי בעט שטוח ופנימה מכשבעה מטרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית 4

ליברפול - אתלטיקו מדריד 1:1

פרננדו טורס לא שיחק ולכן שכמובן לא משך את תשומת הלב, אבל מי שגנב את ההצגה היה השופט השבדי, מרטין האנסון, ששרק לפנדל שלא היה לטובתה של ליברפול, בדקה ה-90. אתלטיקו הוליכה מהמחצית הראשונה ולא נכנעה ללחץ כבד של הקבוצה הביתית. עד שהגיעה השריקה הלא נכונה.

דקה 37, 0:1 לאתלטיקו: הייטינחה שלח כדור ארוך לכיוונו של אנטוניו לופז, שפתח כמגן ימני, זה ראה את מקסי רודריגז מגיע מאחור, הכניס לו את הכדור והארגנטינאי שהגיע בסערה כבש מול ריינה.

דקה 90, 1:1: ג'רארד נכנס לרחבה, נתקל במריאנו פרנייה ונפל. השופט הצביע על הנקודה הלבנה והקפטן האנגלי כבש מפנדל שלא הגיע לקבוצה שלו.


מארסיי - פ.ס.וו איינדהובן 0:3

מספר שעות לפני שריקת הפתיחה הועמד קיומו של המשחק בספק בגלל גשמים עזים בדרום צרפת, אבל השופט האיטלקי ניקולה ריצולי אישר את המגרש לשמחתם של אנשי הקבוצה הצרפתית. פ.ס.וו אמנם ניצחה במשחק הראשון בין השתיים, אבל הערב לא היוותה יריב והשתיים כנראה תאבקנה עד הסוף על מקום הגביע אופ"א.


דקה 30, 0:1 למארסיי: חאתם בן ארפה שלח כדור עומק נהדר לעברו של בקארי קונה, שהחלף על פני אנדראס איזקסון וגילגל פנימה.

דקה 63, 0:2 למארסיי: בקארי קונה, שכבש את השער הראשון, קיבל כדור בצד ימין והגביה למרכז הרחבה בצורה חופשית, ממאדו ניאנג הגיע ראשון לכדור ובעט מצוין מהאוויר פנימה.

דקה 71, 0:3 למארסיי: חאתם בן ארפה שוב שלח מסירת עומק מצוינת, הפע לממאדו ניאנג שחדר לרחבה ובעט שטוח וחזק פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully