וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון לחוצה: מחזירה את אוניקווה

3.11.2008 / 14:31

אחרי שני הפסדים, מכת פציעות, רוטציה קצרה ויכולת מאכזבת, בני השרון החליטה להחזיר את כוכבה לשעבר לחוזה חודשי, שישחק מול ירושלים

בני השרון החליטה להגיב היום (שני) לפתיחה המאכזבת של ליגת העל, והודיעה על צירופו של אוגונה אוניקווה, אשר חתם בקבוצה על חוזה חודשי. כידוע, על המועדון נחתה בשבועות האחרונים מכת פציעות, כשהאחרונה שביניהם הייתה של האמין קווינטנס. עקב המשחקים החשובים העומדים בפני הקבוצה בארץ ובאירופה, החליטה הקבוצה להתחזק בשחקן נוסף לתקופה הקרובה.

אוניקווה (203, 29), פאוור פורוורד, שיחק בקבוצה בעונת 2005/06, היה מהמצטיינים והעמיד ממוצעים של 18.7 נקודות (שלישי בליגה), 6.4 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים, ו-1.3 חטיפות, כשהוא מדייק ב-50.7 אחוז מהשדה, 38.9 אחוז מהשלוש, ו-76.3 אחוז מהעונשין.

אוניקווה חתם בקבוצה כבר ביום שישי לאחר שנודע לקבוצה שבנוסף לשון ג'יימס, גם קיו ייאלץ להעדר תקופה ממושכת בעקבות פציעה. הוא צפוי לנחות בארץ כבר מחר ולהצטרף לקבוצה לקראת המשחק מול הפועל ירושלים. בין יתר יפגוש אוניקווה בקבוצה את אוסמאן סיסה וקוקי בלצ'ר, אשר איתם שיתף פעולה בקדנציה הקודמת שלו בבני השרון.

יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס: "אנחנו סובלים ממזל רע מאוד לאחרונה. התברר לנו שחזרתו של שון ג'יימס למגרשים ככל הנראה הייתה מוקדמת מדי. גם כשהוא שיחק הוא היה מאוד מוגבל ולא יכול היה להביא את יכולותיו לידי ביטוי. הוא נבדק בשבוע האחרון על ידי מומחה שמתמחה בפציעות מהסוג אותן עבר, וחוות הדעת אומרת שהוא אינו כשיר להתאמן או לשחק ויזדקק לשלושה שבועות נוספים של שיקום לפני שיוכל לחזור לכושר מלא. בנוסף אליו שלשום קיבלנו מכה נוספת כשגם קיו נפצע באימון והוא ייאלץ להעדר תקופה של עד עשרה ימים.

"הפציעות האלה, והמשחקים החשובים העומדים בפנינו בשבועות הקרובים", המשיך אקוניס, "הובילו אותנו להחלטה על חיזוק הקבוצה לתקופה הקרובה במיידית וקיבלנו החלטה לצרף את אוניקווה. אוניקווה כבר שיחק בקבוצתנו ובליגה, הוא מכיר את המערכת, הוא מכיר את הליגה, הוא שיחק עם חלק מהשחקנים בקבוצה, ואנחנו מקווים שהוא יהיה האיש הנכון במקום הנכון לעזור לקבוצה בתקופה הקרובה ובמצב הקשה אליו נקלענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully