וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיניסה מיכאילוביץ' מונה למאמן בולוניה

בלם העבר ועוזרו של מנצ'יני באינטר יחליף את אריגוני שפוטר. מאמן מילאן, קלרו אנצ'לוטי, על העלייה למקום הראשון: "יש הרמוניה בקבוצה"

שער עצמי של חרמן דניס מנפולי בדקה ה-86 סידר למילאן ניצחון 0:1, ואת המקום הראשון בטבלה אחרי 4 שנים ארוכות. מאמנה של הרוסונרי, קרלו אנצ'לוטי, התראיין הבוקר (שני) לתחנת הרדיו של "ראי" וסיפר על תחושותיו: "היו לנו קשיים בהגנה וגם בהתקפה בתחילת העונה", אמר המאמן והוסיף: "חשוב מאוד שהכוכבים שלנו יקריבו מעצמם כדי לעזור לחברים שלהם בהגנה. כשהיינו במשבר, הזדהיתי מאוד עם המילים של קאקה שאמר שכשרון לא יספיק במקרה הזה. אני חושב שכולם הבינו את המסר, יש הרמוניה בין השחקנים שלנו, אנשי המועדון ואנוכי".

כזכור, מילאן פתחה את העונה עם שני הפסדים, אלא שמאז השיגה שבעה ניצחונות ותיקו, והשתלטה על המקום הראשון כשהיא מקדימה את אינטר ואודינזה.

קלרנס סיידורף סיפר על החוויות מהדשא: "נאפולי קבוצה טובה מאוד, אנחנו שיחקנו בצורה איכותית אבל הבנו גם מתי אנחנו צריכים להשתלט על המשחק. לחצנו הרבה מהרגע שהרחיקו להם שחקן, אבל גם כשלא היה לנו יתרון מספרי היינו יותר טובים". "עכשיו מתחיל הכיף", המשיך סיידורף: "לא היינו ראשונים כבר הרבה זמן והיה עלינו הרבה לחץ. אנחנו חושב שזה יהיה נהדר לזכות השנה באליפות".

סיניסה מיכאילוביץ' יאמן את בולוניה

התבוסה 5:1 לקליארי בסרדיניה הייתה אקורד הסיום בקדנציה של דניאלה אריגוני בבולניה. המאמן בן ה-48 היה האחראי לחזרתם של הבולונזים לליגה הראשונה, אבל שמונה הפסדים בעשרת מחזורי הפתיחה והימצאות במקום הלפני אחרון הביאו לסיום דרכו מוקדם מהצפוי.

ראשי המועדון הודיעו הערב (שני) רשמית על פיטוריו של אריגוני ומינויו של סיניסה מיכאילוביץ' כמאמן הראשי. הסרבי בן ה-39 שימש בשנתיים מאז פרש מכדורגל כעוזרו של רוברטו מנצ'יני באינטר, ועבורו זו תהיה פעם ראשונה כמאמן ראשי. כשחקן היה מכיאילוביץ' ידוע כמומחה בבעיטות חופשיות. הוא שיחק ברומא, סמפדוריה, לאציו ואינטר, לפני שפרש ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully