וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לגראונד זירו

הניקס חזרו לסורם עם הפסד ביתי 94:86 למילווקי, מייקל רד נפצע. ניצחון ראשון אי פעם לאוקלהומה ת'אנדר, 85:88 על מינסוטה

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ברחבי הליגה אחרי הלילה הגדוש של אתמול, וכל אחד מהם סיפק סיפור שונה בתכלית. מצד אחד הייתה זו האוקלהומה סיטי ת'אנדר, הקבוצה שנדדה הקיץ מסיאטל באופן שנוי במחלוקת, שרשמה את ניצחונה הראשון בביתה החדש ובשמה החדש, עם 85:88 על מינסוטה. מהצד השני הייתה זו הניו יורק ניקס, שייחלה לשינוי קיצוני תחת הדרכתו של מייק ד'אנטוני, אך הזכירה לפתע את אותה קבוצה איומה של השנים האחרונות עם הפסד ביתי 94:86 למילווקי.

ניו יורק - מילווקי 94:86

הגעתו של מייק ד'אנטוני לתפוח הגדול הכניסה אווירה של אופטימיות בקרב יושבי מדיסון סקוור גארדן, אבל בסופו של דבר סגל השחקנים העומד לרשותו של מאמן פיניקס לשעבר כמעט זהה לזה שבייש את מדי הקבוצה בשנתיים האחרונות, וכשאותם שחקנים מנסים לרוץ ולהשתולל כמו שד'אנטוני אוהב, זה עלול להיראות מביך.

מול הבאקס, שעברו שינוי חשיבתי בעצם עם סקוט סקיילס הקשוח על הקווים, המטירו שחקני הניקס שיא מועדון של 36 זריקות מחוץ לקשת, ופרט לקווינטון ריצ'ארדסון שתפס יום יום 28 נקודות (11 מ-18 מהשדה), כל היתר היו פשוט איומים (ובסך הכל חברו לאחוז של 19 מ-63 מהשדה).

במילווקי לעומת זאת היו יכולים להתגאות בשישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס, בראשות ריצ'ארד ג'פרסון שקלע 18 ורמון סשנס שסיים עם 18 נקודות, שמונה אסיסטים ושבעה ריבאונדים, אבל פציעתו של מייקל רד, שנקע את הקרסול ברבע השלישי ולא חזר למגרש, העיבה על החגיגה שלהם.

אוקלהומה סיטי - מינסוטה 85:88

שני המשחקים הראשונים של הת'אנדר לימדו על עונה קשה שצפויה בפתח לקבוצה המחודשת של פי ג'יי קרליסימו, אבל הצעירים המוכשרים שלו הצליחו להתעלות ברגעי הסיום ולהשיג ניצחון היסטורי לעיני הקהל הביתי.

ראסל ווסטברוק, הנבחר הרביעי בדראפט, היה האחראי הראשי לניצחון עם שתי חטיפות גדולות בשתי הדקות האחרונות, וניק קוליסון סיים את המלאכה עם הסל האחרון במשחק. קווין דוראנט הוביל את המנצחים עם 18 נקודות (7 מ-21 מהשדה), ווסטברוק סיים עם 14 נקודות וג'ף גרין תרם 13. אל ג'פרסון היה מצוין אצל הזאבים עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים, קרייג סמית' הוסיף 13 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully