וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הבריחה של ליון החלה

המוליכה והאלופה הנצחית ניצחה 0:2 את לה מאן ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה על פניה של מארסיי. ראן-סושו 0:1, לה האבר-מונאקו 3:2

הפסידהן אמש של בורדו וטולוז, שדולקות אחרי האלופה הנצחית של הכדורגל הצרפתי, ליון, נתנו לאחרונה להגדיל את הפער שלה הערב (ראשון) בפסגה לארבע נקודות, מהשנייה בטבלה, מארסיי. ליון ניצחה 0:2 את לה מאן, ראן גברה על סושו 0:1, מונאקו ניצחה 2:3 בחוץ את לה האבר.

ליון - לה מאן 0:2

אחרי סדרת תוצאות התיקו של ליון הגיע במחזור הקודם ניצחון על נאנט, כשהערב שחקניו של קלוד פואל חיברו עוד אחד. קארים בנזמה (22) וז'וניניו (55) כבשו את צמד השערים בסטאד דה ז'רלן. ליון דוהרת לעוד אליפות, לה מאן עם נקודה אחת מתשע אפשריות בשלושת המחזורים האחרונים.

ראן - סושו 0:1

שער של ג'ימי בריאנד כבר בדקה הראשונה בפנדל קנה לראן את הניצחון, והיא עלתה למקום השישי בליגה. סושו ממשיכה לנעול את הטבלה, כשהיא עדיין היחידה בליגה ללא אף ניצחון.

לה האבר - מונאקו 3:2

הקבוצה מהנסיכות יצאה למשחק חוץ נגד הלפני אחרונה בטבלה וחזרה עם שלוש נקודות לאחר משחק מרובה שערים. ליאנדרו קופרה העלה את מונאקו ליתרון (19), אלכסנדרה ליקאטה (40) הכפיל. לואיס נסטור צימק שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, אבל שלוש דקות לאחר מכן צ'י יאנג פארק השיב את היתרון בן שני השערים למונאקו. אמדו אלסן (60) הצליח רק לצמצם, אך לא יותר מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully