וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס גברה 0:1 על סן לורנצו

שער של ריקלמה קנה לבוסטרוס ניצחון משמעותי במירוץ האליפות, שלושה ימים אחרי מות נשיא הקבוצה. לשתי הקבוצות ולטיגרה 26 נקודות

המחזור ה-13 באפרטורה הפגיש הערב (ראשון) בבומבונרה את בוקה ג'וניורס וסן לורנצו בקרב צמרת מרתק, בסיומו ניצחו הבוסטרוס 0:1, משער בכדור חופשי של חואן רומן ריקלמה (8).

שלושה ימים לאחר מותו של נשיא המועדון פדרו פומפיו, עמדו שחקני בוקה דמת דומייה לזכרו של האיש שפעל ועמל כל כולו למען בוקה. הדבר הכי טוב שהם יכלו להקדיש לו זה ניצחון, שלוש נקודות ומקום ראשון, כשנותרו שישה מחזורים לסיומו של טורניר האפרטורה 2008 המרתק, וכך היה. אחרי כיבוש השער הרים ריקלמה את חולצתו וחשף גופיה עם הכיתוב: "תודה על הכול, פדרו".

בוקה, שכבר הייתה רחוקה שמונה נקודות מסנלו והסתכלה עליה במשקפת, סוגרת את הפער וכעת לשתיהן, כמו גם לטיגרה, 26 נקודות. כך שהמשך הליגה מבשר לנו מתח טהור ומענג. אגב, אם בסיום הליגה לשתי קבוצות יהיה את אותו מספר נקודות הן ישחקו משחק אחד ומכריע על האליפות.

למיגל אנחל רוסו מחכה כעת עבודה לא פשוטה. בשלושת המחזורים האחרונים קבוצתו השיגה נקודה אחת בלבד, ואיבדה פער מבטיח שהיה לה על טיגרה ובוקה. אם רוסו, שאימן את בוקה ולא הצליח להובילה לאליפות, לא יעצור ומהר את הסחף, סנלו יכולה לומר שלום לתואר.

מהלך המשחק: כבר בדקה השמינית שלח ריקלמה כדור חופשי מסובב מהפינה, בו אף אחד לא נגע, ושחדר לשערו של אוריון, 0:1 לבוקה. הבוסטרוס המשיכו לשלוט במגרש ולהגיע למצבים קורצים כדי להכפיל את היתרון, אבל בכולם נכשלה בוקה ולא הצליחה להשכין כדור שני ברשתה של סנלו. סנלו לא הופיעה גם בפתיחתה של המחצית השנייה, ובוקה המשיכה לתקוף. בדקה ה-58 ורגאס שלח מהאוויר, אוריון קלט. החל מהדקה ה-60 לערך האורחים התעוררו ותקפו, אך לא הצליחו לכבוש את השער המיוחל.

הרכב בוקה ג'וניורס: חאבייר גארסיה, הוגו איברה, חוליו קסארס, גבריאל פאלטה, פאבלו מוצ'ה (ניקולס גייטאן, 70) פביאן ורגאס, סבסטיאן בטאגליה, חסוס דאטולו (קרלוס פונדקארו, 90), חואן רומן ריקלמה, ריקרדו נואר, לוקאס ויטארי (לוסיאנו פיגרואה, 62).

הרכב סן לורנצו: אגוסטין אוריון, ניקולס ארסה, כריסטיאן טולה (פרננדו מסה, 28), אורליאנו טורס, סנטיאגו הירסיג (אדריאן גונזאלס, 68) וולטר אקבדו, כריסטיאן לדסמה, פבלו בריינטוס (חואן מנסגז, 62), גונזלו ברגסיו, דייגו ריברו, נסטור סילברה.

ארחנטינוס ג'וניורס - טיגרה 0:2

הקבוצה של דייגו קאניה יכלה לפתוח פער של שלוש נקודות לפני משחקן של יריבותיה על התואר, אבל היא כשלה לעשות כן כשנוצחה בחוץ. קרלוס רקאלדה (34) ואיגנסיו קאנוטו (37) כבשו את צמד השערים לארחנטינוס.

לאנוס - ריבר פלייט 0:2

המיז'ונריוס חווים עונה נוראית, ורק מקווים שהיא תסתיים מה שיותר מהר, אבל כל הפסד רק משפיל אותם עוד יותר. דייגו לאגוס (5) ומקסימיליאנו ולסקז (53) כבשו ללאנוס. ריבר האנמית במקום האחרון בטבלה עם ניצחון אחד בלבד ב-13 מחזורים ועם תשע נקודות בלבד. דייגו סימאונה נותר אובד עצות נוכח היכולת הגרועה של האדומים-לבנים שלו.

שאר המשחקים:

הורקאן - אסטודיאנטס 0:1
גסטון אסמראדו (87), אריאל קולזרה הורחק בדקה ה-20.

סן מרטין - קולון 1:1
לסן מרטין: דניאל וגה (60), לקולון: אסטבן פוארטס (6)

ניואלס אולד בויס - רוסאריו סנטראל 0:1
רולאנדו שיאבי (27 פנדל)

חימנסיה לה פלאטה - ארסנל 1:0
לוסיאנו לגויזמון (70)

אינדפנדיינטה- גודוי קרוז 1:1
לאינדפנדיינטה: דניאל מונטנגרו (45), לגודוי: ליאנדרו קארוסו (39)

חימנסיה חוחוי - באנפילד 0:2
ריקרדו גומז (44), חואן אריה (90).

ראסינג קלאב - ולז סארספילד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully