וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: עוד הפסד לאלברמן ומנשנגלדבאך

הקשר הישראלי שיחק 90 דקות בהפסדה השמיני של הקבוצה בליגה, הפעם 2:1 בבית לפרנקפורט, גלדבאך לפני אחרונה. דורטמונד-בוכום 1:1

הערב (ראשון) הושלם המחזור ה-11 בבונדסליגה עם שני משחקים. בורוסיה מנשגלדבאך וגל אלברמן נוצחו בבית 2:1 על ידי פרנקפורט, בורוסיה דורטמונד ובוכום נפרדו בתיקו 1:1.

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרנקפורט 2:1

גל אלברמן, שהשלים הערב 90 דקות במדי קבוצתו, נחל עם חבריו הפסד שמיני ב-11 משחקים בליגה. גלדבאך דווקא הובילה במשחק משער עצמי של מרקו רוס לאחר 12 דקות, אבל הקבוצה האורחת התעשתה במהרה והשוותה כבר לאחר ארבע דקות. מרטין פנין חתום על השוויון. שמונה דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה מיכאל פינק השלים את המהפך. פרנקפורט משיגה ניצחון שלישי בליגה והיא במקום ה-12, מנשנגלדבאך במקום הלפני אחרון עם שבע נקודות.

בורוסיה דורטמונד - בוכום 1:1

הקבוצה מחבל הרוהר אירחה בווסטפאלנשטאדיון את הקבוצה של מרסל קולר וסיימה עימה בתיקו. תומאס זדאבל העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27, אבל דקה לפני ההפסדה החלוץ המצרי המצוין מוחמד זידאן איזן וחתם את תוצאת המשחק. בוכום, בעקבות הנקודה, עולה מעל הקו האדום כשהיא עם שמונה נקודות. דורטמונד במקום השישי עם 18 נקודות, מרוחקת שבע מהמוליכה המפתיעה, הופנהיים.

* פיני בלילי שיחק 83 דקות ובישל את השער השני בניצחון סיבאספור 1:3 על דניזליספור. מהמט יילדיז כבש שולשער לזכותה של המנצחת בדקות 25 (פנדל), 70, 80 (פנדל). סיבאספור מדורגת כעת במקום ה-3 בטורקיה, שתי נקודות מתחת למוליכה טרבזונספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully