וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד איבדה שתי נקודות יקרות

אלופת ספרד סיימה ב-1:1 בחוץ עם אלמריה. ויאדוליד הפתיעה את סביליה עם מהפך ו-2:3. ניצחון רביעי רצוף לספורטינג חיחון, אספניול-אוסאסונה 0:1

לאחר ההפתעה הגדולה שנפלה אמש, בה ניצחה ראסינג סנטאנדר 2:4 את ולנסיה במסטאייה, הערב (ראשון) המשיכו משחקי המחזור התשיעי בליגה הספרדית. ריאל מדריד לא הצליחה להדביק את הפער שפתחה בארסה, כשסיימה ב-1:1 עם אלמריה. עוד חצי הפתעה התרחשה כשוויאדוליד עשתה מהפך ענק וגברה בביתה 2:3 על סביליה. ספורטינג חיחון ממשיכה במסע הניצחונות הנהדר שלה, עם 1:3 על נומנסיה. אספניול ניצחה 0:1 את אוסאסונה, רקאטיבו הואלבה וחטאפה נפרדו בתיקו 1:1.

אלמריה - ריאל מדריד 1:1

הקבוצה הלבנה של ברנד שוסטר הגיעה למשחק חוץ לא קל אחרי ההצגה של ברצלונה במלאגה יום קודם לכן. ריאל של השנה היא קבוצה תכליתית. בניגוד להצגות הגדולות של בארסה, היא עושה את העבודה על המגרש עם הרבה פחות ברק, אבל ביותר יעילות, אלא שהפעם היא פגשה יריבה לא קלה כלל ועיקר שהצליחה להוציא ממנה נקודה. הקפטן והסמל ראול העלה את ריאל ליתרון שבע דקות לסיום המחצית הראשונה. פאבלו פיאטי איזן (82). ריאל עם 20 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה ברצלונה, והיא במקום השלישי.

ויאדוליד - סביליה 2:3

הקבוצה מבירת חבל אנדלוסיה רצתה להמשיך להידבק לחבורת הצמרת ויצאה למשחק לא קל בחוסה סורייה נגד הסגולים. רנאטו (18) וחזוס נבאס (26) הפכו תוך שמונה דקות את המשחק להרבה יותר קל לאורחים, אבל ג'ונתן גונזאלס צימק שתי דקות לפני ההפסקה ונתן תקוות לוויאדוליד במחצית השנייה. צמד של פביאן קאנוביו (50, 63) הוכיח לסביליה שיתרון בן שני שערים לא תמיד מספיק. סביליה נוחלת הפסד שני ברצף, לאחר שבמחזור הקודם נוצחה בביתה על ידי מלאגה. הקבוצה האנדלוסית מאבדת גובה אחרי הפתיחה הטובה שלה.

ספורטינג חיחון - נומנסיה 1:3

הקבוצה של מנואל פרסיאדו היא הקבוצה הכי משתפרת בליגה הספרדית. לאחר הפתיחה הרעה שלה היא השיגה שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים. במחזור הערב היא אירחה את נומנסיה בקרב תחתית. אסייר גוירלה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-19, אבל חיחון הפכה את התוצאה בדרך לניצחון רביעי רצוף והמשך התרחקות מהאיזור המסוכן. לואיס מורן (33) וצמד של מאטה ביליץ' (65, 76 פנדל) עשו את המהפך והביאו את שלוש הנקודות לחיחון.

אספניול - אוסאסונה 0:1

האחרונה בטבלה הגיעה הלתארח במונז'ואיק של הקבוצה הקטאלונית וניסתה להוציא לפחות נקודה, אם לא ניצחון ראשון העונה, מול אספניול, שפתחה את העונה די רע. אחרי שעה של משחק ראול טאמודו כבש את שער הניצחון, אספניול עם ניצחון שלישי בליגה. הקבוצה מפמפלונה ממשיכה לסחוב את כל הליגה על גבה.

רקראטיבו הואלבה - חטאפה 1:1

הקבוצה מאנדולסיה פגשה את הקבוצה מהפרבר המדרידאי. אבי גררו (49) כבש את שער היתרון לרקרא, 12 דקות לפני שיאגו בוזון מקבוצתו הורחק בדקה ה-61. שמונה דקות לסיום חואן אלבין איזן וחילק את הנקודות.

במשחק נוסף הביסה דפורטיבו לה קורוניה את בטיס 0:3. ריקי כבש את הראשון (61), לאפיטה הוסיף צמד (79, 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully