וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה את בולגריה 28:34

שחקני הכחול-לבן השיגו ניצחון בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. אבישי סמולר כבש 10 שערים וחילק 10 אסיסטים. דורשנקו הצטיין בשער

נבחרת ישראל בכדוריד השיגה הערב (ראשון) ניצחון חוץ במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, 28:34 (15:20) על נבחרת בולגריה. ישראל פתחה עם צביקה גרוס בשער ועם תום מטלון בעמדת הרכז, יואב נאמן וברק פריד בעמדת המקשרים ואבישי סמולר וגל אברהם בקיצוני.

כבר אחרי ארבע דקות התוצאה היתה 1:4 לישראל. בהמשך גל אברהם נפצע ולא שב עד לדקות הסיום של המשחק. ישראל סבלה במחצית הראשונה מהגנה חדירה דווקה מעמדת הקיצוני, ולמחצית ירדה עם יתרון 15:20. למחצית השנייה עלתה הנבחרת עם לוניה דורשנקו הוותיק בשער. דורשנקו נתן הצגה, עצר שתי זריקות מ-7 מטר והנבחרת רצה בעשר הדקות ליתרון שיא 16:25. עד לסיום שמרה הנבחרת על היתרון, כאשר אבישי סמולר שהוסט לעמדת הרכז חילק גם עשרה אסיסטים בנוסף ל-10 השערים שכבש.

עוד כבשו לישראל: דן מירקוס 7, תום מטלון 6, גל אברהם ויואב נאמן 3 כל אחד, איציק חליפי 2, עידו לביא, שיר טוראל ועופר לוזון 1 כל אחד.

המאמן גלעד מאור נשמע מרוצה לאחר המשחק: "הגענו למשחק הזה בהרכב חסר, כאשר באימון המסכם איבדנו גם את חן בירנבאום שפרק אצבע. אבל למרות הכל הנבחרת הוכיחה שהיא מאד מגובשת, החברה באו מאוד דרוכים למשימה ומהרגע הראשון לקחו את המשחק ברצינות עם מטרה ברורה לנצח. אני שמח על הניצחון שהושג, זה ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך".

הנבחרת תשוב ביום שני לישראל. ב-19 בנובמבר הנבחרת תתכנס שוב למחנה אימון קצר לקראת המשחקים עם בלארוס ב-26 בנובמבר בחוץ וב-29 בנובמבר בבית.

במשחק השני בבית ניצחה גרמניה בסלובניה 26:27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully