וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן עלתה למקום הראשון

שער עצמי של חרמן דניס בדקה ה-86 העניק לרוסונרי 0:1 על נאפולי וניצחון 6 מ-7 משחקים. אודינזה - גנואה 2:2, לאציו - קטאניה 0:1

המשחק המרכזי של המחזור ה-10 בליגה האיטלקית הפגיש הערב (ראשון) בין מילאן לנאפולי והקבוצה הביתית הסתפקה ב-0:1 שכולו ניצחון גדול ועלייה למקום הראשון בטבלה. חוץ מהמשחק הזה נערכו מספר משחקים נוספים, שהתווספו לניצחונות של אינטר ויובנטוס, שהושגו כבר אמש.

מילאן - נאפולי 0:1

זה אמנם הלך קשה, אבל הרוסונרי השיגו ניצחון רביעי ברציפות ושישי בשבעה המשחקים האחרונים כדי לטפס לפיסגה לראשונה העונה. מילאן הייתה טובה יותר, אבל התקשתה לבאטא את היתרון שלה גם אחרי שהאורחים נותרו ב-10 שחקנים אחרי שכרטסיאן מאג'יו הורחק בדקה ה-43. בדקה ה-85 קיבלו המקומיים פנדל מפוקפק, אבל אייצו הדף. דקה עברה והשער הגיע. רונאלדיניו העלה כדור חופשי מצד שמאל, אבל חרמן דניס שהגיע ראשון נגח לשערו הוא והכריע את המשחק.


לאציו - קטאניה 0:1

הקבוצה מהבירה כבר שכחה מהשבועות הראשונים של העונה, בהם הייתה מדורגת בצמרת הגבוהה והגיעה למשחק היום אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, עם מטרה אחת ברורה. לאציו אכן שלטה במגרש, הייתה יותר טובה והגיעה ללא מעט הזדמנויות, אבל החמיצה שוב ושוב ורק בדקה ה-85 הצליחה למצוא את השער ולשבור את הרצף השלישי. מאורו זראטה העלה כדור אלכסוני מימין ופסקאלה פוג'ה בעט פנימה בצורה יפה.


אודינזה - גנואה 2:2

ספק אם בחלומות הוורודים ביותר שלהם חלמו באודינה על כזו פתיחת עונה, אבל דווקא בבית שמטה הקבוצה נקודה זה דווקא התחיל טוב, כשאחרי ארבע דקות דומניקו קרישיטו הכשיל את אנטוניו פלורו פלורס ברחבה וגאיטנו ד'אגוסטינו כבש מהנקודה הלבנה, אבל גנואה השוותה עם פנדל משלה בדקה ה-64 (דייגו מיליטו) ובתוך שלוש דקות השלימה מהפך אחרי שער של ג'וזפה סקולי. פאביו קואליירלה השווה בדקה ה-78 ומילט את אודינזה מהפסד שני העונה.

סיינה - פיורנטינה 0:1

צ'זארה פראנדלי חסר את אלברטו ג'ילרדינו המושעה, אבל אדריאן מוטו, שהיה בספק בגלל פציעה, פתח בהרכב. למרות זאת ולמרות פער איכותי בחומר השחקנים, דווקא סיינה יצאה מהמשחק כשידה על העליונה בדרבי הטוסקני, אחרי שחוסיין קרג'ה נגח מקרוב בדקה ה-76.


פאלרמו - קייבו 0:3

הסיציליאנים הם אחת מהקבוצות הפחות יציבות בליגה האיטלקית, אבל היום הצד החיובי של המטבע הזה בא לידי ביטוי. גיבור המשחק היה הבלם הדני, סיימון קיאר, שהוכשל בדקה ה-23 על ידי מריו יפס ופבריציו מיקולי ניצל את הפנדל כדי להעלות את הקבוצה הביתית ליתרון. 14 דקות עברו והפעם קיאר גם כבש אחרי בישול של ברשיאנו במהלך שהגיע אחרי כדור קרן. אדיסון קבאני האורוגוואי ביסס את היתרון עם שער בדקה האחרונה של המחצית ולמרות שברשיאנו הורחק בדקה ה-48, זה היה מאוחר מדי בשביל קייבו מכדי לחזור למשחק.


קליארי - בולוניה 1:5
לקליארי: רוברט אקוופרסקה 45, 52, דניאלה קונטי 48, ג'דה 69, 85. לבולוניה: מרקו די ואיו 18.

סמפדוריה - טורינו 0:1
לסמפדוריה: קלאודיו בלוצ'י 85.

אטאלנטה - לצ'ה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully