וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה סקולארי: "פרנק למפארד השחקן הטוב בעולם"

אחרי פתיחת העונה המעולה של קשר צ'לסי, המנג'ר הברזילאי מתקשה להפסיק להחמיא לכוכבו: "שער כל 2 או 3 משחקים זה פנטסטי עבור קשר"

אחרי הצגה נוספת, הפעם בדמות 0:5 מוחץ על סנדרלנד, עלתה צ'לסי לראש הפרמיירליג. הכחולים של פליפה סקולארי מציגים כדורגל גדול בשבועות האחרונים, ועבור המאמן הבריזלאי המנוסה והמוערך, יש אבות רבים להצלחה - אבל אחד מהם הוא האב במרכזי. שמו פרנק למפארד, והוא פורח כפי שלא פרח מעולם. הקשר המרכזי כבר לא ילד, ובגיל 30 חווה למפארד סוג של לידה מחדש.

בשבת כבש הקשר את שער הליגה ה-100 שלו בקריירה, ועבור סקולארי זו רק ההתחלה. "הוא יכול להבקיע 150 גולים. קצב של שער כל שניים או שלושה משחקים זה פנטסטי עבור קשר", אמר הברזילאי. במאזנו של הקשר הבינלאומי כרגע חמישה שערים ב-11 המשחקים הראשונים, מאזן מצוין לכל הדיעות.

אחד מהם היה בשבוע שעבר נגד האל, שער אותו תיאר סקולארי כ"אחד היפים שראיתי אי פעם", אך המאמן הסימפטי לא סיים את מחמאותיו שם. "העונה אנחנו צריכים לחשוב מחדש מי הוא השחקן הטוב בעולם: זה פרנק למפארד". אם הקשר ימשיך את כושר ההבקעה המצוין שלו גם מול רומא ביום שלישי הקרוב בליגת האלופות, כבר לא ברור כמה סקולארי יוכל להמשיך להחמיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully