וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "הרוטציה שגווארדיולה מנהיג מקטינה את הסיכוי שאפצע"

כוכב בארסה מרוצה מה-1:4 על מלאגה ומעניק למאמנו קרדיט על יכולתו בתקופה האחרונה. עיתון ספרדי מפרסם כי גיא אסולין עשוי לעזוב

ברצלונה ממשיכה לדרוס בליגה הספרדית , וה-1:4 על מלאגה ביום שבת ממשיך חודש עתיר שערים מצד הקבוצה הקטאלונית. "השגנו ניצחון חשוב", אמר ליאונל מסי, שהבקיע את שער השני במשחק. "זה היה משחק מורכב בהתאם לתנאי הפתיחה. הכדור נעצר על ידי השלוליות. על אף שאנו בדרך כלל לא משחקים בתנאים כאלה, הסתגלנו היטב. לקחנו שלוש נקודות וזה מה שחשוב".

הארגנטינאי הרגיע את אוהדי ברצלונה, שחששו ממצב פציעתו. "אני רגוע. היה לי שבוע לנוח ואני בכושר מלא. הרוטציה שגווארדיולה מנהיג מקטינה את הסיכוי שאפצע". אנדרס אינייסטה, הוסיף: "אנו מרוצי מאוד שלקחנו שלוש נקודות על משטח כה קשה. משחקים מסוג זה אינם שובי עין, בלי הרבה מסירות קצרות. הסתדרנו".

* העיתון הקטאלוני "ספורט" מפרסם היום (ראשון), כי קשרה הישראלי הצעיר של בארסה, גיא אסולין, עשוי לעזוב את המועדון בקרוב. על פי הידיעה, מספר מועדונים אנגליים מביעים התעניינות בקשר הצעיר, שאיבד ממעמדו מאז שלואיס אנריקה השתלט על קבוצת ברצלונה ב', ועשוי לעשות את אותה הדרך של ג'ובאני דוס סנטוס, מבארסה לאנגליה. לשניים, כמובן, יש במשותף את אותו הסוכן - פיני זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully