וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב נראה פוזיטיבי

עם מאזן מושלם, בהורנטס מלאים מחמאות לרכש החדש, ג'יימס פוזי: "הוא נפלא מהיום הראשון שהגיע". דני גריינג'ר איבד שיניים אך הרוויח כבוד

לפני פתיחת המשחק בין ניו אורלינס הראה כריס פול לקהל הביתי את מדליית הזהב מהאולימפיאדה האחרונה. הקהל, מצידו, שמילא את האולם ולא באופן חד פעמי, השיב בסטנדינג אוביישן. ייתכן ובניו אורלינס רק מחפשים עוד סיבות להריע ולהרעיף על הרכז הצנום והמופלא מחמאות וחיבוקים, אך כך או כך - הרי שאחרי הניצחון של ההורנטס 92:104 על הקאבס, התווספה לה סיבה נוספת. ניו אורלינס עלתה ל-0:3 במשחקים רשמיים, ואם סופרים את משחקי טרום העונה שלה, הרי ששהורנטס עם עשרה נצחונות ואפס הפסדים.

אפשר לייחס את פתיחת העונה המוצלחת הזאת להרבה גורמים: ההשתפרות של כריס פול ודייויד ווסט, ההתחברות של הסגל, ובעיקר - הבאתו של ג'יימס פוזי. הסווינגמן הוותיק שהגיע מבוסטון מוסיף להורנטס קשיחות, יכולת וווינריות שאולי היתה חסרה לקבוצה הצעירה והמעט נאיבית. הלילה, היו לפוזי 15 נקודות (4 מ-5 מחוץ לקשת), 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות מהספסל, ומאמנו, ביירון סקוט, שופע מחמאות: "הוא נפלא מהיום הראשון שהגיע, ואני הולך להשתמש בו יותר ממאמנים אחרים גם בצד ההתקפי".

באינדיאנה נלחמים עד הסוף

למרות שמדובר בעונה ארוכה, סביר להניח שהקבוצה המאוכזבת אחרי מחזור המשחקים של הלילה היא האלופה, בוסטון. הסלטיקס נכענו בסיום משחק התקפי נוראי 79:95 לאינדיאנה הלוחמנית. הפייסרס ידעו שהסיכוי היחיד שלהם לנצח הוא דרך נשיכות ושריטות, וזה בדיוק מה שהיה. "אני חושב שהאוהדים שלנו ראו מלחמה של 48 דקות", אמר מאמן הקבוצה, ג'ים אובריין, בסיום.

המהלך המכונן של המשחק היה כאשר דני גריינג'ר, כוכב הפייסרס, שבר שתי שיניים בהתנגשות עם פול פירס, ואת זה גם מאמן הפייסרס יודע: "זה היה מהלך מדהים. הוא קפץ אל הרצפה, קם, וחייך אלי. לא היו לו שיניים". גם ג'ף פוסטר הוותיק היה מלא מחמאות לגריינג'ר: "לאבד שיניים כשאנחנו מובילים ב-16 הפרש מראה על מחויבות אמיתית". זהו היה ההפסד הראשון של הסלטיקס העונה, כאשר בעונה שעברה כולה הם הפסידו רק 3 פעמים בפער דו-ספרתי. "זו פעם ראשונה העונה שנתקלנו בהתקפה כל כך מהירה", אמר בסיום קווין גארנט, "למרות שיש לנו את אחת ההגנות הטובות בליגה, הלילה היה לנו ממש קשה".

קובי: "התפקיד שלי להוציא מהבוץ"

"היינו בבוץ, וזה התפקיד שלי להוציא אותנו", אמר קובי בריאנט אחרי הניצחון 97:104 על דנבר. הסופרסטאר של לוס אנג'לס קלע 14 מתוך ה-33 ברבע האחרון והמכריע, ובעזרתו עלו הלייקרס למאזן 0:3. "אני משער שהם היו קצת עייפים", אמר על הנאגטס פאו גאסול, בהתייחסו לנפילה השניה תוך שני משחקים של דנבר בדקות האחרונות לקבוצות מלוס אנג'לס.

אלא שהסיפור המרכזי במשחק היה חזרתו של כרמלו אנתוני למגרשים. הפורוורד הצעיר חזר מהרחקה בת שני משחקים, ולמרות שקלע 11 מתוך ה-13 שלו ברבע האחרון, הרי שזה בדיוק העניין - עם 13 נקודות מהכוכב שלך, וכשאנטוני קארטר מוביל את הקלעים עם 20, אי אפשר לנצח את סגנית האלופה. "הייתי קצת חלוד, אני לא דואג לגבי המשחק ההתקפי שלי - את זה אני עושה בעיניים עצומות", אמר כרמלו, "ייקח זמן עד שההתקפה שלנו תתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully