וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "הראינו אופי נפלא"

אחרי קאמבק נוסף, הפעם בדרך לניצחון 1:2 על ליברפול, הארי רדנאפ הוא המשיח של טוטנהאם. ונגר על ההפסד לסטוק: "הגיע להם לנצח"

אם אחרי הניצחון 0:2 על בולטון לפני כשבוע, או התיקו 4:4 המדהים עם ארסנל אנשים עדיין לא היו בטוחים באשר להשפעתו החיובית והמרעננת של הארי רדנאפ על טוטנהאם, הרי שכעת יש משיח חדש בלונדון, ועם פנים מעט נפולות, הוא מעלה את התרנגולים על דרך המלך. ניצחון על קבוצה בינונית כבולטון מתקבל על הדעת; קאמבק מדהים בדרך לתיקו בדרבי עם ארסנל היה מרשים; אך אמש (שבת), היתה החותמת הסופית באשר לשינוי שביצע המאמן הוותיק בקבוצה.

טוטנהאם חזרה מפיגור 1:0 בביתה מול ליברפול, בדרך לניצחון 1:2 מדהים, הודות לשער ניצחון של רומן פאבליוצ'נקו בתוספת הזמן. "הכל בחיים מושתת על ביטחון, ובמחצית, בפיגור, אמרתי לשחקנים שיש לנו את היכולת לנצח", ניסה להסביר המאמן את הקאמבק המדהים של קבוצתו. "היה לנו הרבה מזל, אבל הראינו אופי נפלא - לא ויתרנו לרגע ומגיע לנו קרדיט על זה", הוסיף רדנאפ.

ואם בתרנגולים עסקינן, הרי שאחד שהיה כזה עד לא מזמן, דימיטאר ברבאטוב, ממשיך לעורר מחלוקת בו בזמן שהוא קונה את עולמו במנצ'סטר יונייטד. החלוץ הבולגרי המצוין, שדרש לעזוב את טוטנהאם רק כדי ללכלך עליה בתקשורת, גרם ליושב ראש המועדון הלונדוני, דניאל לוי, לצאת בהתקפה רבתית כלפיו. "אנחנו שמנו אותו על המפה והוא לא היה צריך לעזוב. הוא לא התייחס בכבוד אל המועדון".

אם טוטנהאם היתה הקבוצה השמחה של לונדון במחזור אמש, הרי שארסנל בוודאי היתה המאכוזבת. קבוצתו של ארסן ונגר הופתעה על ידי סטוק סיטי הקטנה 2:1, והמאמן הצרפתי יודע כי קבוצתו היתה ראויה להפסד. "לא היינו חדים מספיק ובסופו של דבר, לסטוק הגיע לנצח". אם ההפסד עצמו לא מספיק, הרי שארסנל ספגה מכה נוספת אמש, והיא קשורה בפציעות. תיאו וולקוט, עמנואל אדבאיור ובקארי סאנייה ספגו פציעות שונות בהפסד, וכולם בספק למפגש עם פנרבחצ'ה בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully